Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat doen we de kids vandaag weer aan?

• Auteur

Hoi Allemaal

Nou de vraag spreekt voor zich.
    Het is weer waardeloos weer en wat doen we de kleintjes aan?

Joyce heeft een rompertje zonder mouwen,maillot,longsleeve,jurkje en laarsjes aan.
    En zo als we naar buiten gaan wel haar winterjas

Ik ben benieuwd hoe jullie het doen!

Groetjes Jessica

#3887512 Quote

Zie de foto van Feline die is geplaatst door Linda (Kezfan). En toen we op de fiets weg gingen had ze ook nog haar nieuwe winterjas aan, zo schattig.

groetjes Maris

#3887396 Quote

hoi hoi
    anouk heeft een romper met korte mouw aan,een shirt met lange mouwen,een spijkerrokje met maillots en haar slofjes.
    hier hangt de winterjas ook al weer aan de kapstok.

zal binnenkort eens even shoppen voor lekkere warme truien,vind die shirtjes vaak zo dun.

gr petra

#3887397 Quote

Hallo,

Dylano heeft een romper met korte mouwen aan, en een 3 kwart broekje. Verder geen sokjes of truitje omdat we lekker binnen blijven vandaag.

Liefs Debby.

#3887398 Quote

Hoi!

Tara draagt vandaag een romper met lange mouwen, een shirt met lange mouwen en daaroverheen een vest met rits, capuchon en korte mouwen. Verder nog een maillot en een spijkerbroek, haar laarsjes en winterjas. Kwil niet dat ze verkouden wordt

Groetjes,
    Shivana

#3887407 Quote

Hoihoi,

Dit is Marissa vandaag

Ze heeft een romper zonder mouwen aan, een broek en een longsleeve. Verder lekker blote voeten. We gaan zo even naar de stad. Dan krijgt ze haar zomerjas aan en ook lekker blote voeten. Ze zit namelijk in de bugaboo in de voetenzak en dat is zo warm genoeg

groetjes Linda

#3887417 Quote

Jayden heeft vandaag een spijkerbroekje aan en een romper zonder mouwen, daarover een longsleeve en daarover een tshirt korte mouw en nu z'n slofjes, als we naar buiten gaan krijgt hij z'n spijkerjas aan met of zonder bodywarmer, moet nog ff kijken hoe koud het precies is! En zn suede schoentjes! O ja en Jayden moet wel zn schoentjes aan als we weggaan want hij wil overal lopen, heeft Marissa dat dan niet? Dat je haar zonder sokjes of schoentjes kan laten zitten?

xxxjes

#3887421 Quote

Hoi!

Luuk ligt nu lekker te slapen,maar als hij wakker wordt g ik hem wassen en aankleden.
    Hij krijgt een donkergrijs broekje aan met daarop een shirtje met lange mouwen,welke weet ik nog niet.
    Eronder krijgt hij een rompertje met korte mouwtjes.
    Als we weg gaan dan krijgt hij zijn schoentjes aan,binnen draagt hij sokjes met slofjes.
    En een spijkerjasje met daarover een bodywarmer.

groetjes,Sindy

#3887423 Quote

hoi

Bram draagt vandaag een roper zonder mouwen, een maillot, een dun spijkerbroekje en een shirt met lange mouwen
    Ik ben voor een week of 2 vergestapt op een maillot ipv sokke omdat Bram elke keer zijn sokken uitdeed en echt steenkouden voetjes had elke keer

liefs ilona

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct