Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat kunnen ze toch hard vallen.

• Auteur

Hoi,

Bas heeft vanmorgen toch weer een smakkerd gemaakt. Hij liep richting de TV en struikelde over zijn eigen voetjes. Hij valt voorover en valt vol met zijn koppie tegen het TV-kastje.
    Ik zag het gebeuren en had meteen mijn hart in mijn keel zitten. Hij is met zijn voorhoofd precies op het schapje gevallen. Het was meteen dik en blauw. Ook had hij de afdruk van drie knopjes van de video in zijn voorhoofd staan. Arm joch.

Meteen een koude natte lap erop gehad en hem getroost natuurlijk. Hij was al snel weer rustig en nu lijkt er niks meer aan de hand. Hij speelt vrolijk en is alert, dus vast geen hersenschudding……

Het zal vast nog vaker mis gaan, maar ik zal er vast niet aan wennen.

Groetjes, Karin

#3887544 Quote

@Marloes, ook wij vinden die gel echt super werken. Het helpt de bult kleiner maken (weet niet goed hoe ik het zo moet zeggen), en de blauwe plek wordt ook niet zo blauw, dan als je het niet zou doen.

Liefs Debby.

#3887406 Quote

Hoi Debby,

Ja zeker heb ik die gel in huis (een grote voordeeltube). Die heb ik er ook op gesmeerd, maar dit keer zal het niet heel veel helpen ben ik bang. Het was echt al direct dik en blauw….

Groetjes, Karin

#3887408 Quote

Hoi Karin,

Dat moest echt wel even schrikken zijn geweest voor jou!
    Tara rent soms zo snel dat ze voorover valt of met haar hoofd ergens tegenaan botst en dan zit ook elke keer mijn hart in mn keel.
    Maar het mooie vind ik dat ze hun pijn best snel alweer vergeten.
    En ja, we zullen dit wel vaker meemaken, die kleine deugnieten worden groot met vallen en opstaan
    Bas speelt weer vrolijk verder, dus een hersenschudding zal hij wel niet hebben ^_^

Groetjes,
    Shivana

#3887416 Quote

Hoi,

wat zal jij geschrokken zijn zeg. Je arme kind. Maar goed ook dat ze zulke dingen vlug weer vergeten want anders durven ze straks niets meer.

Ik lees van diverse mensen dat ze speciale gel enzo hebben tegen vallen en stoten. Ik heb dat nog nooit gebruikt. Meer dan een natte washand en bij bloed een pleister heb ik nooit gedaan. Werkt dat spul dan echt zo goed???

Groetjes van Marloes

#3887426 Quote

hoi,

hier nog zo 1 die geregeld valt, of stoot.

gister avond nog, Mart was erg moe, maar wou niet slapen, was drama ppff (is al een week zo.. maar ff door zetten komt wel goed 😉

maar wat er gister gebeurde deed de druppel, meneer is uit zijn bed gevallen, hij klom eruit ofzow met slaapzak en al aan, en is hard gevallen, papa en mama schrokken meer als hij, Mart huilde wel, en had een bloedneus, maar niet overstuur.
    nu heeft ie een blauwe plek op zijn hoofd en neus… zooow zielig arm mannetje.

we hebben een bedje van ikea.. en daar heb ik al een tijdje ruzie mee, hij gaat er zijn hele kamertje mee door, dus wou al een ander bedje kopen, en nu doen we het dus helemaal.. we zijn druk aan het zoeken. ggggrrrrr kut bed!!!!

groetje Simone

mv Mart en ?

#3887446 Quote

Hoi!

hier ook zo'n mannetje die een smakkerd kan maken, van de week bij mijn ouders in de tuin nog….gaf hij toch een kopstoot tegen de veranda zeg….ik schrok me lam, m'n hart probeerde via m'n nek naar buiten te komen en ik werd er misselijk van. Gelijk een natte doek erop, maar hier ook meteen blauw en een hele afdruk op z'n voorhoofd. (godzijdank was hij de dag ervoor al op de schoolfoto geweest)

Hij had geen hersenschudding, waar ik dus wel bang voor was, want ik had hem meteen drinken gegeven en als het niet goed zou zitten, zou hij die meteen terug geven, maar alles bleef binnen. Ben die nacht nog wel 1 keer bij hem wezen kijken….maar goed.

Wel ingesmeerd met de Vallen en Stoten creme (en Marloes, ik vind dat het wel helpt, in ieder geval bij mijn zoontje, dus ook misschien iets voor Stijn) en de volgende dag was het al een stuk minder blauw…..en de bult viel ook mee. Na een week was het weg!

Maar wat is het schrikken he!

Groetjes
    Angel

#3887474 Quote

Ik geloof dat het gewoon niet Bas zijn dag is…..
    Net uit bed donderde hij om met zijn bolletje tegen de speelgoedkast.
    Nu heeft hij er nog een buil bij, rechts van zijn oog.
    Mijn man zal wel denken als hij thuis komt vandaag……

Groetjes, Karin

#3887481 Quote

Sneu is dat he!!

Gisteren viel Rik plat op zijn gezicht en wat denk je tand door zijn lip!! WAT KAN DATT BLOEDEN ZEG!! We hadden ook nog es allemaal witte kledng aan. Maar goed, Rk heefft daar toch nog wel even last van gehad! En moest echt keilang huilen het manneke. Maar hij heeft goed geslapen verder en had nu alleen nog maar een klein beetje een dikke lip!!

X Saskia
    mv Rik 04-07-07

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct