Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

middagdutje

• Auteur

hoi mama's!

Ik vroeg me af of jullie nog wel s zelf lekker even gaan dutten als de kleine slaapt…
    Ik doe dat wel s s'middags, dan heb ik sóchtends alles binnen al gedaan en de was gedaan en noem maar op en als de kleine dan lekker slaapt val ik soms ook in slaap op de bank, soms vind ik dat echt ff heerlijk, maar dan denk ik wel s; is het eigenlijk raar dat ik dat doe? Ik denk dan nu kan ik het er nog van nemen want als we aan een 2e beginnen en hebben lijkt me dat toch weer anders, toch?

xxxjes

#3887450 Quote

Hoi hoi,

Ik doe dat ook nog wel eens hoor op mijn part time dagen. Zeker als we weer een heftige nacht hebben gehad, heb ik dat ook echt even nodig.
    Niets mis mee dus!

Groetjes,
    Maike
    Mama van Sven, 28-7-2007

#3887453 Quote

Hoi!

Ik neem het me altijd voor om het te doen, maar als het moment er is dat Tara slaapt, dan doe ik toch nog snel even de was of ik bezem snel nog even of ik ga even achter de computer. Meestal red ik het daarna nog net om een bladzij of 2 uit een boek te lezen op bed, voordat Tara wakker wordt, hihi. Maar het lijkt me erg lekker om ook even uit te rusten als de kleine slaapt.

Groetjes,
    Shivana

#3887471 Quote

Als ik echt moe ben dan gaan Marissa en ik samen naar bed. Echt heerlijk!!! En ik voel me er ook absoluut niet schuldig over. Soms heb je het nodig om even bij te tanken.

groetjes Linda

#3887475 Quote

hoi,
    ook ik ga af en toe 's middags slapen wanneer Sarah slaapt.
    Het komt er minder vaak van dan ik zou willen, want meestal wil ik nog van alles doen: even achter de computer of wat telefoontjes plegen. Maar vooral als de nacht zwaar geweest is heb ik dat echt ff nodig en op de dagen dat ik niet werk kan dat dus ook gelukkig.

Dus lekker van genieten nu het nog kan!

Tamar (mv Sarah 16-07-2007)

#3887480 Quote

Hoi oi,

Nou zeker in het weekend willen we nog weleens lekker in bed kruipen als Rik smiddags slaapt!! Ja nu kan het nog!

X saskia
    mv Rik 04-07-07

#3887514 Quote

Ja hoor ik doe het ook wel eens en nu ik weer zwanger ben moet ik het vaker doen, maar het schiet er af en toe bij in.

groetjes Mariska

#3887516 Quote

Hoi,
    ik neem het me vaak voor om dan ook even te slapen maar 9 van de 10 keer komt het er niet van. Dan ga ik even achter de pc (uur is zo voorbij) of een boekie lezen of toch nog even verder met het huishouden, dus nee eigenlijk doe ik het te weinig,
    groetjes van Sonja

#3887523 Quote

heel soms op zondag duiken wij nog wel is het bedje in…
    maar meestal ben ik druk druk en komt het er niet van…
    door de weeks denk ik er wel is over na maar ben dan te onrustig! dus ga ik er na 15 min weer uit om wat te doen…
    dus helaas kan ik het niet echt…

maar lekker tukkie doen zou ik zeggen als het kan!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct