Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

sporten

• Auteur

Hallo dames!

Ik vroeg me af of jullie een sport beoefenen? En hoe vaak in de week doe je dat? Ik wil namelijk 1 x per week iets gaan doen, maar weet niet precies wat. Misschien dat jullie sporten me op ideeen brengt.

groetjes mirjam

#3887757 Quote

Hoi Mirjam,

Dat is wel lekker hoor sporten, ik doe één keer in de week aan turnen, en dan het toestelturnen, dus sprong, brug, balk en vloer, dit doe ik anderhalf uur lang. En ik vind het heerlijk. Het verplicht mij niet om mee te doen aan wedstrijden, het is puur aan damesavond…alhoewel we hebben er nu ook 3 mannen bij en 3 circusartiesten, en die leren ons ook nog weleens leuke dingen!

Je moet vooral een sport gaan zoeken die je echt leuk vind en waarvan je zeker weet dat het nut heeft, het is wel de bedoeling dat je er energie van krijgt en dat je lichaam er steviger van wordt….nou ja dat vind ik dan!

Veel succes met zoeken!
    Groetjes
    Angel

#3887758 Quote

Hoi.. Ik rijd 3x per week paard… Ik heb 10 jaar een eigen paard gehad; deze is 5 weken geleden heel plotseling overleden, maar ik kan het rijden toch niet missen. Gelukkig heb ik 2 andere paardjes gevonden waar ik op kan rijden..
    Ik vind het heerlijk zo wat tijd voor mezelf te hebben in de hectiek van 2 kleine kindertjes..

#3887765 Quote

Hoi hoi,

Ik doe 1 keer in de week aan fitnessen samen met mijn beste vriendin.
    Ik moet er best een stukje voor rijden maar ik ben het vol blijven houden omdat ik dan ook lekker kan bijkletsen met mijn vriendin.
    Dus soms………………….. zitten we ook wel eens langer aan de bar dan dat we aan het fitnessen zijn….

Groetjes,
    Maike
    Mama van Sven, 28-7-2007

#3887766 Quote

Hoi hoi,

Ik ga op maandagavond 2 uur badmintonnen!! Klinkt saai, maar dat is echt heftig hoor!!!
    En dan ga ik nog 1x per week een uur lopen met mijn schoonzusje!!

X Saskia
    mv Rik 04-07-07

#3887768 Quote

Op maandagavond heb ik tennistraining en dinsdagavond ga ik met een vriendin zwemmen. De overige dagen van de week neem ik mij altijd voor om op de hometrainer 20 minuten te fietsen, maar dit komt er meestal niet van. Bij mij komt het ook regelmatig voor dat het drankje na het sporten langer duurt dan het sporten zelf… Maar dit is voor mij ook een motivatie om het te gaan doen. Het is zo gezellig om weer even bij te kletsen. Mijn beste vriendin heeft 2 kinderen en ook weinig tijd. Daardoor zien wij elkaar nu echt heel weinig. Sinds we gaan zwemmen kunnen we iedere week lekker bijkletsen. En de mannen passen dan op.

#3887770 Quote

@  saskia,

leuk he badminton,iedereen denkt dan altijd aan de camping maar het is echt heelintensief. Heb zelf vanaf mijn dertiende gebadmintond maar durf het nu nog niet omdat ik in april aan een hernia ben geopereerd maar ikmis het wel.

Ik doe nu 2 x in de week medische fitness, dus samen met de fysio de toestellen langs die goed voor mijn rug en conditie zijn.Maar kan niet wachten om "echt" te gaan sporten.

groetjes chimene

#3887781 Quote

hey hallo,

mij lijkt een teamsport erg leuk om te doen, maar dan heb je trainingen en wedsrijden en tja dat vind ik weer te veel van het goede, haha..

Ik heb aan fitness, earobics, vroeger ook aan turnen en badminton gedaan, maar nu ga ik al 3jaar (als t niet langer is) elke maandag streetdancen!
    Eerst ging ook een vriendin mee maar die is er mee gestopt.
    Vind het erg leuk om te doen, bouwen elke week het dansje een beetje uit en tis gelukkig ook erg vermoeiend! Ik vind het heerlijk om met een rooie kop de zaal uit te komen.

Groetjes Saskia.

#3887782 Quote

Hoi Mirjam,

Elke zaterdagochtend ben ik te vinden in het bos om hard te lopen. Dit doe ik al zeker 5-6 jaar. Voor Isabelle liep ik makkelijk 10 engelse mijlen, nu vind  ik 10 km voldoende. Heerlijk om elke week in het bos te zijn en ook gezellig omdat ik met een vereniging loop.

Echt lekker hoor om eens in de week lekker moe te worden! (en dan bedoel ik niet afgebrand…)

Sportieve groet   Linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct