Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

HELP!!!!!! ZWANGER???????

• Auteur

Hoi Linda,

ja, je hebt ook mij wel in afwachting laten zitten hoor, haha! Maar iig goed van je dat je deze keus gemaakt hebt! Als jij er vrede mee hebt, zal ik het zeker zo houden.
    Ik hoop voor je dat je gelijk hebt, en dat jullie zsm een afspr. kunnen maken voor je man.

Liefs Debby.

#3887815 Quote

hoi Linda

ik lees net je verhaal
    heb je al getest?

liefs ilona

#3887812 Quote

he linda
    jeetje wat een verhaal zeg,kan me voorstellen dat je van slag bent,en niet durft te testen.maar zou als ik jou was wel testen,zo blijf je in onzekerheid.wens je veel sterkte

gr petra

#3887806 Quote

Hoi Linda,

Ik heb je verhaal gelezen en hoop voor jullie dat de uitslag negatief zal zijn. Laat je ons weten wat de uitslag is? Succes en sterkte!

Groetjes,
    Shivana & Tara

#3887803 Quote

Hoi,

Als ik jou was, zou ik gewoon een test doen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Je hebt ook testen die je na 1 dag zwanger zijn al kan gebruiken.
    Nu maak je je druk, en misschien is dat wel helemaal niet nodig.

En als je wel zwanger bent, en je hebt er zelf al voorgekozen het niet weg te laten halen (wat ik goed kan begrijpen hoor), sja dan zit er niets anders op om je er bij neer te leggen en je vol toegave weer in de volgende zwangerschap te duiken. Want je kindje voelt dit ook. En ik neem aan dat je niet wilt dat hij/zij zich ongewenst voelt..

Ik heb 9 maanden BV gegeven, Tom word in febr. 2 jaar… en ik heb nog steeds dat ik melk verlies, terwijl ik dus al een hele tijd gestop ben. Dus dat hoeft helemaal niets te zeggen. En ook dat je je nu het zelfde voelt als bij je vorige zwangerschap, hoeft ook helemaal niets te zeggen.

Succes met alles!
    Nens

#3887800 Quote

Hoi Linda,

Wat een verhaal. Ik hoop voor jou echt dat het niets blijkt te zijn. Ik kan me voorstellen dat als je echt niet wilt je hier ontzettend van schrikt.
    Ik zou inderdaad maar gewoon een test doen. Dan weet je het snelst waar je aan toe bent.

Heel veel sterkte en laat je het ons nog even weten.
    Inge

#3887799 Quote

lieve Linda,
    meid wat een verhaal!
    Ik begrijp je meer dan je denkt, want Mike (de oudste) is ook door de pil heen verwekt
    Wij hadden op termijn wel een kinderwens, maar nog niet op dat moment!
    Later hadden wij nog wel de wens voor een 2e kindje, met Brian als gevolg. Maar voor ons is het nu ook echt genoeg!!

Ik snap je "paniek" en zou zo snel mogelijk een test doen, die onzekerheid maakt je gek
    Wat betreft je huisarts, daar zou ik druk achter zetten. Het is jullie besluit en daar ik voor je hoop dat de signalen van een moelijke zwangerschap nu vals zijn, je weet het nooit

Nou meid ik hoop met je mee! we horen het wel hé

liefs
    Achnita

#3887853 Quote

Lin, wat een rottijd heb jij achter de rug. Toen mijn oudste 6 maanden was, dacht ik ook dat ik weer zwanger was. Dat kwam toen echt niet uit, omdat mijn toenmalige vriend mij net gedumpt had.

Gelukkig bij mij loos alarm, en bij jou dus ook. Idd zaak dat je man snel een knippie laat zetten….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct