Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Help

• Auteur

Hoi Meiden,

Een hele stomme vraag hoor, maar hoe zet ik foto's op het forum.

Ik lees altijd mee en vind jullie foto's van de kleintjes geweldig. Ik had zelf nooit zo behoefte om er een foto op te zetten en er dus niet in   verdiept,maar nu wil ik toch met Jesse showen!!!

Wie kan me helpen

Groetjes Linda

#3887931 Quote

Ik sluit me aan bij Linda!

X Saskia

#3887936 Quote

Gelukt,

Idd erg makkelijk, nu nog ff een foto van dichter bij. maar ik kan nu toch ook van mijn foto's op de computer zo kopieren en plakken???

Bedankt voor het advies meiden

Groetjes

#3887950 Quote

Hoi allemaal.
    Ik wil onze Lieve..rd ook wel een keer showen..Hoe word de foto groter dan??
    Gr Rina

#3887951 Quote

Hallo,

ik weet niet of jullie het via Hyves of Photobucket doen. Maar als je hem groter wilt hebben, moet je op je website (Hyves oid) nog een xtje extra op de foto klikken, dan wordt hij automatisch groter. En dan kopieeren —>>> plakken.

Het kan ook zijn dat de foto's van zichzelf zo klein zijn genomen met de camera… Maar ik zal het eerst zo proberen…

Succes!!

Liefs Debby.

#3887953 Quote

Niets teveel gezegd..ik ben wel haar mama, maar vind het een prachtmeisje!!
    Hollands glorie..haha, onze Lieve..
    van een erg trotse mama..Rina

#3887954 Quote

Wat een mooi meisje! Nix teveel gezegd hoor!

Liefs Debby.

#3887956 Quote

Hoi Rina,

Lieve is gewoon super mooi! En die uitstraling echt een plaatje!

liefs Maris

ps je bent wel haar mama, maar het is echt zo!

#3887957 Quote

Een mooi meisje! Ze ziet er al zo groot uit, maar soms schrik ik ook van mijn eigen dochter dat ze alweer zoveel gegroeid is…!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct