Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor iedereen die af wilt vallen

• Auteur

Hallo dames,

Een tijd geleden hebben we samen aktief ons gewicht steeds bijgehouden. Hleaas ging dit toen niet meer, maar ik merk dat er veel meer meiden zijn die er nog steeds mee bezig zijn. Ik ben dus op zoek gegaan naar een plek waar we nog steeds samen af kunnen vallen. Ik ben terecht gekomen op http://www.valtaf.nl Hier heb ik me aangemeld en een nieuwe club opgericht waar we allemaal af kunnen gaan vallen en alles bij kunnen houden. De naam van de club is moeders zomer2007. Mijn nickname daar is psv1976. Mochten jullie dus me willen doen dan zie ik jullie daar. En mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel

groetjes Linda

#3887912 Quote

Ik heb "onze" club gesloten gehouden zodat je je eerst aan moet melden bij mij. Zo kan ik zorgen dat we ook gewoon met onze "eigen" moeders blijven. Laat me dus even weten wie je bent dan kan ik toe laten. En het is meteen een goede manier voor een andere nickname

#3887915 Quote

hoil inda
    ik wil ook wel met je meedoen op die site,hoe moet ik me aanmelden?? kan wel een profiel daar aan maken maar wil wel bij de moederszomer2007.hoe doe ik dat???

gr petra

#3887924 Quote

Hoi Linda,

Ik wil ook meedoen! Ik lees ook graag hoe ik me aan moet melden. Wat leuk dat jij het voortouw wil nemen!

Groetjes Babybelle

#3887935 Quote

volgens mij heb ik me aangemeld bij de moeder zomer2007 club.dus ik wacht op toestemming van linda
    verder heb ik nog geen gegevens ingevuld,weet niet of dat eerst moet

gr petra

#3887975 Quote

Hoi Linda,

Ik heb me aangemeld maar ik kan het clubje niet vinden…..
    Als ik op alfabetische volgorde zoek, staat ie er niet tussen bij mij….
    Wat doe ik fout??????

Groetjes,
    Maike
    Mama van Sven, 28-7-2007

#3887978 Quote

Als je klikt op zoek een club dan komen er bovenaan twee uitklapmenu's. De linker moet je zetten op clubs waar je je voor moet aanmelden. De rechter zet je op alfabetische volgorde. Dan staat de club op pagina 3

groetjes Linda

#3887983 Quote

hoi linda
    ik heb al mn gegevens ingevuld.
    wat een leuke site is dat.leuk dat we ons eigen clubje hebben.

gr petra

#3887988 Quote

Hoi Linda,

Na een lange zoektocht kwam ik aan bij jullie clubje. Graag wil ik ook lid worden. Ik moet dan naar jou een berichtje sturen, maar weet niet goed hoe het moet. Kun jij dat doen of al zien dat ik er geweest ben?

Alvast bedankt!
    Groetjes Babybelle

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct