Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Groen licht gekregen: wij mogen ook voor een tweede!!!!

• Auteur

Een  gedeelte van de vrouwen die zwanger is geweest, krijgt last van haar schildklier (meestal een ontsteking). Ik was er helaas ook zo een en daardoor moest onze kinderwens even in de koelkast.

Vandaag in het ziekenhuis hebben we groen licht gekregen om voor een tweede te gaan. Ik moet wel gedurende de hele zwangerschap op controle blijven in het ziekenhuis (elke 6 weken bloedprikken), maar dat is een kleine moeite.

Ik was gisteren al de hele dag zenuwachtig, want het begon de laatste weken behoorlijk aan me te knagen dat we nog niet mochten. Overal zwangere vrouwen en baby's… En nu mag het dan. Ik ben echt zoooo blij!!!

De arts zei het ook zo leuk: Het mag op één voorwaarde: dat ik, na je man, de eerste ben die weet dat je zwanger  ben (ivm  medicijnen en alles) LOL.

Groetjes, Marisa

#3888188 Quote

Hoi Marisa,

Helemaal geweldig dat je nu ook mag. Ik hoop dat het heel snel zo mag zijn voor je en dat dan alles maar goed mag gaan. Kan me helemaal voorstellen dat je gisteren de hele dag zenuwachtig bent geweest.

Groetjes
    Inge

#3888189 Quote

Hoi Marisa,

Wat ontzettend fijn dat jullie er voor mogen gaan. Dat wordt een spannende tijd. Ik hoop dat je gezondheid ook goed mee werkt als je zwanger bent. Heel veel plezier met klussen en hou ons op de hoogte

groetjes LInda

#3888214 Quote

WHOEHOE!!! Wat spannend en superleuk!!

Hou ons op de hoogte!!

X Saskia
    mv Rik 04-07-07

#3888220 Quote

YES dat is goed nieuws!
    Kan me goed voorstellen dat je het spannend vond en nu natuurlijk weer die kriebels van wanneer het gelukt is .

groetjes
    Tamar

#3888222 Quote

Goed nieuws! Spannende tijd, hopelijk lezen we snel een aankondiging dat je zwanger bent.

liefs Maris

#3888237 Quote

Hoi Marisa,

wat een goed nieuws om te lezen!!  Ik snap dat jullie in de wolken zijn! Ik hoop dat jullie gauw zwanger mogen zijn!

Liefs Debby.

#3888267 Quote

hardstikke leuk joh!!das goed nieuws.

hoop dat we snel een mooi bericht van je krijgen

gr petra

#3888274 Quote

Wat een goed nieuws! Ik wens jullie veel klusplezier en dat je snel zwanger mag zijn! Ik heb nog wel een vraagje over je schildklier. Hoe merk je eigenlijk dat je daar last van hebt? Wat zijn de symptonen?

Groetjes Babybelle

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct