Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

foto's voor de ELLE

• Auteur

Dames, ik moet f showen!
    De meeste weten dat ik eerst een fotoshoot heb gehad voor de ELLE. Dat artikel is helaas niet doorgegaan omdat ik ook in de VIVA stond en de ELLE daar niet van gecharmeerd was…. Ik heb nu de foto's gekregen en   nu baal ik nog meer, want ze zijn zoooo mooi! Die ene waar ik Birgit vasthou (donkere foto) was t geworden, die heeft de fotograaf nog f snel genomen toen we klaar waren haha..

#3888276 Quote

He wat jammer dat het niet doorging van de ELLE.
    Maar wat een prachtige foto's! Helemaal geweldig,
    groetjes van Sonja

#3888277 Quote

Wat een ontzettend mooie foto's Evelien. Echt heel jammer dat het niet door is gegaan. Maar je hebt nu wel je foto's. En zie ik daar nou een mooie tattoo op je voet? Erg gaaf. Heb je er nog meer?

groetjes Linda

#3888294 Quote

Wat een mooie foto's zeg!!

#3888310 Quote

Echt onwijs mooie foto's!   Ik liet ze aan mijn man zien en die vind jullie allebei erg mooi!

groetjes Maris

#3888321 Quote

Bedankt voor alle complimenten! Ik ben er erg trost op.

@Kezfan: gave tattoo he het is een "abstracte tijger" die in mijn voet klimt… In Thailnad laten zetten (wel goede shop hoor haha) tijdens mijn vakantie in mijn eentje een paar jaar terug. Dat is mijn enige.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct