Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoe vinden jullie mijn jas????Met foto

• Auteur

Hallo allemaal

Deze jas heb ik voor Feline in Frankrijk gekocht toen we op zomervakantie waren. Het was snikheet toen ik hem kocht, maar nu komt hij zo goed van pas…Hij staat haar zo wijs. Wat worden ze toch groot he? Feline is vandaag precies 16 maanden.

#3888463 Quote

Wauw wat een gave jas. En ook al een echte grote meisjes jas. Wat gaat het toch hard he met die kleintjes. Ik vind hem icm de Hello Kitty muts ook helemaal leuk. Helemaal klaar voor het koude weer.

groetjes Linda

#3888464 Quote

super super super
    leuke jas hoor

#3888466 Quote

Superlieve jas! Echt een prinsesje met die jas.

groetjes Maris

ps heb jij het boekje al van toverfee Feline?

#3888470 Quote

wat een hele mooie jas!
    En hij staat haar super!
    xxxjes

#3888482 Quote

Wat een ontzettend gave jas! En wat een lekker koppie!

#3888530 Quote

Hoi Hoi

Mariska, ik heb idd vorige week een boekje gekocht over een Fee die Feline heet. Zo leuk!!!En toepasselijk he?

Deze super jas zag ik dus in Frankrijk, keek ik op het prijskaartje: 15 euro! Dat vind ik dus echt niet veel geld. De binnenkant is gevoerd met kleine bloemetjes. Heel lief. Als ze nou ook eens ging lopen, dan zou de onderkant niet zo over de straat schuren < zonde >

Liefs Kirsten

#3888532 Quote

mooie jas! mooie meid! mooie foto!

Groetjes
    Tamar

#3888542 Quote

Wauwwwww!!!

Wat een mooie jas…en een mooie meid!!

Liefs,Sindy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct