Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

FORUMDAG Saskia en Rik, Linda en Marissa, Jessica, Joyce en broers

• Auteur

Hoi allemaal,

Willen jullie proberen vandaag te reageren. Het wordt 17 of 18 januari, dan kunnen tot nu toe de meeste mensen.
    18 januari hebben nu de meeste %.

@Linda:   als het je niet lukt om in te voeren kan ik het wel voor je doen?

groetjes Maris

#3890188 Quote

Hoi Mariska en de anderen,

Ik zie al dat het 17 of 18 januari wordt….en godzijdank ben ik vrij hahaha…ik maak namelijk mijn eigen rooster, wel in overleg met mijn planner, dus heb net die van 2009 zitten invullen….blijkt het gewoon mijn vrije weekend te zijn! Ik heb er al zin in!!! En het scheelt me weer een verlofdag!

Groetjes
    Angelique

#3890153 Quote

Hoi Linda,

Ik vul dan in dat jij 17 en 18 januari kunt. De overige dagen vul ik niks in, omdat we dan toch te weinig mensen hebben die kunnen tot nu toe.

groetjes Maris

#3890154 Quote

Hoihoi,

Heb hem ingevuld hoor!! Had vandaag zon drukke dag op het werk dat het even niet anders kon!

X Saskia

#3890159 Quote

Haai,

Ik dacht ik wacht de datum even af en mss geef ik me dan nog wel op. Maaar op 17 januari ben ik uitgerekend dus sla ik een rondje over.

Veel plezier alvast!

lfs ing

#3890160 Quote

Hoi Sas,

maakt niet uit hoor! Het zou trouwens het mooiste zijn als je de 18e kan? Jessica moet het nog invullen en dan komt of 17 of 18 januari als definitieve datum!!

X Maris

#3890161 Quote
    quote: ing3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-11-2008 20:11:54'));

Haai,

Ik dacht ik wacht de datum even af en mss geef ik me dan nog wel op. Maaar op 17 januari ben ik uitgerekend dus sla ik een rondje over.

Veel plezier alvast!

lfs ing

Lijkt me niet echt fijn he om in de ballenbak te bevallen ;-)!!

X saskia

#3890163 Quote

Hoi Ing,

Het wordt echt 17 of 18 januari, want dan kunnen de meesten. Jammer dat je niet komt dan, maar we gaan het vast nog een keertje doen en dan kom je gewoon met 2 kindjes!

groetjes Maris

#3890167 Quote

Hoihoi,

een nadeel van zover weg vind ik wel dat er dan altijd iets tussen kan komen. Wij hebben bv op werk nog geen dienstlijst van januari dus 100% zeker weet ik in januari niet.
    Hopen dan maar dat ik geen weekenddienst krijg toebedeeld.

groetjes chimene

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct