Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

17 januari 2009 FORUMDAG!

• Auteur

Hoi allemaal,

We zijn er helemaal uit. De winnaar is 17 januari 2009! We spreken af om 10.30 uur. Ik neem contact op met Monkeytown om eventueel een tafel te reserveren.
    Uiteraard hou ik jullie op het forum op de hoogte van alles.
    Degene die zich hebben ingeschreven per e-mail krijgen een e-mailtje op dit moment met de uitnodiging.
    Als je je niet hebt ingeschreven en toch mee wilt, laat het mij dan even weten dan zorg ik dat ik zorg dat we genoeg stoelen hebben!

groetjes Mariska en Feline

#3890255 Quote

SUPER GEZELLIG!!!

X Saskia
    mv Rik 04-07-07

#3890260 Quote

Hoi Mariska,

Wat lief dat je dit allemaal geregeld hebt!

Groetjes, Karin

#3890270 Quote

Hoi Mariska,
    ik zag net al het mailtje in mn mailbox. (echt super handig die datumprikker).
    Ik had dus Nee opgegeven voor 17 januari maar aangezien het mij toch wel heel erg leuk lijkt ga ik gewoon regelen dat ik dan niet hoef te werken.
    Dus noteer mij maar met Danielle,
    groetjes van Sonja

oja en bedankt dat je dit hebt geregeld!

#3890278 Quote

Hoi Karin,

Geen dank hoor, vind het erg leuk om te doen!

Hoi Sonja,

Ik kan het niet meer wijzigen op datumprikker, maar op mijn excel lijst heb ik het netjes aangepast. En je had al gezegd dat je je rooster nog niet wist, het zou dus mooi zijn als je het nu gewoon kan opgeven op je werk.

groetjes Maris

#3890293 Quote

Hoi Mariska,

Ik ga hem noteren en nu maar hopen dat Maaike tegen die tijd loopt. Moet wel lukken denk ik. Ze wil wel graag dus.
    Ga er dus maar van uit dat wij in ieder geval mee gaan en ik zal vanavond even met Henk overleggen of hij ook mee wil.

Gaan er nog meer mannen mee dat je weet?

Groetjes
    Inge

#3890299 Quote

gezelllig we hebben er nu al zin in….
    x chan en mick

#3890307 Quote

Hoi Inge,

Ook al loopt maaike dan nog niet, dat geeft toch niet? Kruipt ze gewoon in het rond.
    En ik weet dat Linda haar man waarschijnlijk wel mee gaat en verder weet ik het niet. Maar uiteraard mag Henk gewoon mee!
    Mijn man vind dat helemaal niks dus die gaat sowieso niet mee.

groetjes Maris

#3890310 Quote

Hoi meiden,

ik heb hem ook al genoteerd, Mariska top dat je dit geregeld heb!! Maar ik ga proberen mijn man mee te nemen….want die vind zo'n ballenbak en ravotten ook wel leuk….net een klein kind zeg maar!! Maar kan ook zijn dat hij zegt….ja dag zoek jij het maar uit met al die mama's!

Liefs
    Angelique en Jesse

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct