Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

@debby269

• Auteur

Hoi Debby, hoe gaat het nu??Hou je het nog een beetje vol?
    GR. Syl

#3890387 Quote

ik ben ook wel benieuwd….

#3890395 Quote

Debby????????

Waar ben je nou……………………….

#3890509 Quote

up

#3890510 Quote

Ik moet zeggen dat ik het nu wel een beetje spannend begin te vinden. Meestal logt ze toch altijd nog wel even in. Ze had natuurlijk al wel veel voorweeen. Hoop dat alles goed gaat en we snel iets horen

#3890529 Quote

Nou nou, ze houd het wel spannend hier!!!!!!

#3890538 Quote

Hoi meiden,

ik zal jullie maar uit jullie spanning halen… Hier nog steeds geen baby, maar wel voorweeen. En dan vooral savonds, maar nu ook weer.
    Ik moet het alleen echt rustig aan doen van de VK, en eerlijk gezegd heb ik eigenlijk nergens geen puf voor, die puf zuigt Dylano wel op van me 😉
    Ik probeer dus ook te zorgen dat ik niet de hele dag alleen de verzorging van Dylano heb. Dus ik ga zometeen weer naar mijn moeder, dan kan zij me een beetje helpen, en ga ik strax heerlijk met Dylano in bad (wij hebben geen bad).

Dus geen zorgen meer maken hé?!

Liefs Debby.

#3890562 Quote

Zorgen had ik ook niet hoor, Debby!! Maar gezonde spanning wel. Zo met weer een forumbaby op komst.

#3890569 Quote

Hoi Debby,

Fijn dat de baby nog even wacht want dan kun je in ieder geval thuis bevallen. Neem je rust en laat je lekker verwennen. Heerlijk samen in bad. Wij doen het hier ook wel eens en het is zo gezellig!!

groetjes Linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct