Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

HELLUP jongensnaam….

• Auteur

Tja we weten nu dat we een jongen krijgen en geen jongesnaam…

Moet een nederlandse naam zijn die een beetje past bij Feline en vooral moet passen bij de achternaam (Olivier)

groetjes Maris

#3890544 Quote

Hoi Mariska,

Wat een toeval…. Ik was net een leuke site voor je aan het zoeken met jongensnamen. Nu zag ik dat jij (opnieuw) dit topic hebt geopend.
    Ik heb eens op de site http://www.jongensnamen.in rond gesnuffeld. Misschien kom je daar iets tegen.
    Ik vind Floris, Florian, Frederik eigenlijk wel leuk. Ook een bijzondere naam vind ik Boaz en Sybren.

Meid succes!

Karin

#3890546 Quote

Hoi Mariska,

het scheelt nu in ieder geval dat je weet waar je naar moet zoeken! Fijn dat alles goed bleek tijdens de echo.
    Toen ik in verwachting was van onze dochter zou zij Coen gaan heten, als ze een jongetje zou blijken te zijn. Dat was ook de naam die we hadden tijdens de tweede zwangerschap, maar uiteindelijk is het Stijn geworden. Ik vind dit twee namen die goed bij Feline passen: Hollands en toch ook wel een beetje stoer voor een kleine man.
    Dit geldt ook voor Tom, Tim, Roel, Rik, Job, Thomas en ook Joris vind ik een hele leuke naam.

Heel veel succes met de keuze die jullie gaan maken!

GRoetjes,
    Kiki

#3890547 Quote

Hoi Mariska,

Ha ha, ik wist gewoon dat dit topic er ging komen! Fijn dat alles goed is met jullie kleine ventje. Leuk, leuk!
    Eens even denken, een jongensnaam, Nederlands, daar hou ik ook van. Ons zoontje heet Patrick en als ons 1e kindje een jongen was geweest had ie Thomas geheten, maar het was een meisje en we hebben haar Danique* genoemd.
    Thomas en Feline, Feline en Thomas
    Patrick en Feline, Feline en Patrick.

ik vind het niet verkeerd, maar ik ben bevooroordeeld!

Ik blijf met je meedenken hoor!

liefs Miranda

#3890558 Quote

Boris, Bram, Joost, Peter, Matthijs, Sjors ….

Zo maar wat er ineens in me opkomt..

#3890577 Quote

Floris is de jongen waar ik mee ging toen ik mijn man heb ontmoet. En Thomas vind ik zo leuk, maar zo heet een neefje al…. En eigenlijk vind ik die naam zo leuk….
    Ga vooral door met suggesties geven. Joris staat ook al op de lijst. En Max ook.
    Mijn man vind de naam heel leuk, maar ook een naam voor een hond?!?

roetjes Maris

#3890580 Quote

Hoi Mariska,

Super moeilijk inderdaad. Ik vind Max dus echt super. En als er honden zo heten dan zegt dat meer over de hond . Mick vind ik ook erg leuk.

Max
    Mick
    Ryan (niet nederlands, maar zooooo mooi)
    Sander
    Bas
    Maurits (Maut)
    Kian

groetjes Linda

#3890594 Quote

Weer een paar leuke namen om op de lijst te zetten!

En nog meer namen gevraagd!

groetjes Maris

#3890615 Quote

Hoi, oke geen voorkeur van beginletter dus..

Nou ehh..
    Wat dacht je van Jord,Lard, Jorg, Sibbe, Bart, Roel, Owen, Thijn, Valentijn, Raven,??
    Ik noem zo maar weer wat he..
    Gr Rina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct