Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

HELLUP Feline huilt weer de hele tijd en al weken bijna elke nacht wakker.

• Auteur

Tjonge jonge, we weten het hier niet meer.
    Wat zou er aan de hand kunnen zijn? We worden een beetje gek van het gehuil van Feline. En ze is al weken zowat elke nacht wakker.
    En als we haar pakken is er niets aan de hand. Worden we nou voor de gek gehouden en wil ze aandacht of zou het iets anders zijn?

groetjes Maris

#3890598 Quote

Hey Maris,

Wat ontzettend vervelend zeg. Je kunt er zo ontzettend moe van worden he. Ik weet niet of ze op het moment nieuwe tanden krijgt? Verder heb ik niet veel tips maar wil je wel heel erg veel sterkte wensen

groetjes Linda

#3890601 Quote

Kiesjes zie ik niet doorkomen en verder hebben we vandaag juist een hele goede dag gehad met regelmaat…

Ze is nu stil na 5 KWARTIER!!! huilen. In die tijd is mijn man 1 keer naar haar geweest en ik geen een keer.
    Dus ze is van moeheid van het huilen in slaap gevallen…..

Heel hard hoor, maar we hebben hier geen puf meer. Morgen ga ik echt het CB bellen op mijn werk. Want dit houden we niet lang meer vol. In het weekend geen puf meer om dingen te doen.

groetjes Maris

#3890605 Quote

hoi hoi

heb je al geprobeert om een nachtlampje aan te doen??
    want dromen is rond deze leeftijd heel erg zeggen ze
    misschien dat ze het dan fijn vind als ze een lichtje op de kamer heeft
    niet zo vel gewoon eentje die je in het stopcontact steekt en gelijk licht geeft ofzo
    of het lampje aan doen van de babyfoon?? als die erop zit

anders heb ik helaas ook geen ideeën meer , sorry

succes groetjes moekje

#3890609 Quote

Hoi Moekje,

Het licht op de gang laten we tegenwoordig al branden. En een babyfoon hebben we niet. Ze laat zich wel horen, zelf 3 huizen verder horen ze het denk wel….

groetjes Maris

#3890610 Quote

hoi hoi

ja bedoelde eigenlijk het lichtje op de babyfoon
    bij ons zit er namelijk een anchtlampje op hihihi
    ja dat zal best ja dat ze haar aan het eind van de straat nog horen
    misschien toch een lampje op haar kamer of een muziekje/speeldoosje aan??

succes groetjes moekje

#3890611 Quote

Ja misschien koop ik toch maar zo'n klein nachtlampje. Op een gegeven moment weet jet het niet meer he….

groetjs Maris

#3890616 Quote

Ow! Als je het antwoord weet laat mij het dan ook weten! Ik was net opzoek naar een antwoord op deze site. Onze dame komt van juli 2007. Ze valt sávonds direct in slaap, maar wordt na 15 minuten krijsend wakker. We zijn dan met haar bezig tot zeker 23 uur. Van alles al geprobeerd, de 10 minuten regel, haar laten huilen, drinken geven, nachtlampje, muziekdoos. Niks helpt. In mijn armen is ze rustig, maar zodra ik haar neer leg is het raak. En als ze dan eindelijk slaapt kunnen we rond een uur of 3 weer opnieuw beginnen, want dan gaat het net zo. Ik ben op dit moment ruim 38 weken zwanger, en bekaf. Zie het helemaal niet zitten om straks een baby te hebben die de overige tijd wakker is 🙁 Dus ook hier is hulp heel erg welkom! Oja, Maaike slaap overdag ook niet langer dan 1 uur, vaak meestal maar 30 minuutjes, als ze al gaat slapen.

groetjes Patries

#3890619 Quote

O jee wat een herkenning. Ook hier werkelijk elke nacht drama.
    Ze komt nog steeds minstens 2 keer per nacht maar meestal meer en dan ook meteen hard huilend. Ook wij hebben alles geprobeerd: de tien minuten regel, lampje, muziekje, rondlopen, wiegen, helemaal negeren ( voor zover ik dat kan) en niets helpt echt.
    Op het CB zeggen ze dat we haar gewoon moeten laten doorhuilen, niet uit bed halen, alleen om de zoveel tijd geruststellen….nou dat kan ik dus niet opbrengen. Ik kan haar niet al die tijd laten huilen…mijn hart breekt dan gewoon.
    Maar ook wij denken er toch over gezien de volkomen uitputting…

Geen tips dus van ons, ik lees vol verwachting mee hier.

Tamar & Sarah (16-07-2007)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct