Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

even benieuwd, naar favoriete muziek..

• Auteur

Hoi meiden,
    Wat is jullie favoriete muziek/nummer en waarom??
    Of een herinnering ergens aan?
    Gewoon weer een onderwerrp waar iedereen wel aan mee kan doen..haha

Voor mij is Marco Borsato echt een topper..niet de man, maar de woorden..haha
    En Michael Buble, Everything…ons nummer van onze trouwdag..En ik danste er met Lieve de kamer mee door, toen ze nog echt klein was..heerlijk dus..Ze ontspande er helemaal van.

Liefs Rina

#3890613 Quote

Hoi Rina,

Hier Butterfly kisses van Rob Carlisle. Ik vond het altijd al een mooi nummer maar nu we zelf een meisje hebben is het nog specialer. Het is ook mijn ringtone.
    Verder was het tijdens mijn zwangerschap Slaap Maar van Marco Borsato, ook echt tranen zo mooi.
    In plaats van een geboorte kaartje hadden wij een geboorte cd naar iedereen gestuurd. Beide nummers stonden er onder andere op

groetjes Linda

#3890614 Quote

Your beautiful van James Blunt. Erg afgezaagd misschien, maar heb het nummer vaak gehoord toen ik zwanger was van Feline.

En het nummer van 3js, de kleine man vind ik echt geweldig! En Anne van Herman van Veen.

En zo nog veel meer en vooral lieve nummers.

groetjes Maris

#3890617 Quote

Dat is een veelomvattende vraag hoor!
    Voor mij alles van Jamiroquai! De Beatles… Noem maar op.
    En natuurlijk nummers waar je een speciale herinnering bij hebt… Ik ben wel  uit de jaren '70 dus misschien een oudere smaak haha!
    God only knows-Beachboys
    Little Star-Madonna
    Afternoon delight-Starlight Vocal Band
    Home-Simply Red
    Jesus to a child-George Michael
    Coming Home-Johnny Mathis
    Mijn man (uit de  jaren '60)  is van de funk, oude house, garage en dance dus ik hoor dat ook veel maar weet dan vaak niet de artiest…
    Ik houd van heel veel verschillende muziek, alleen Celine Dion vind ik moeilijk te verdragen..
    Groet van Marianne

#3890624 Quote

Hoi Marianne,
    De jaren 70 zeg je??
    Haha, ik zelf ook hoor..
    1972, dus ws zelfde als jij??
    Volgend jaar 37, dat was jij toch??
    Nou, ik ken die muziek wel dus..hihi,
    Erg leuk om te lezen wat mensen mooi vinden..
    Vind muziek best belangerijk..door je leven heen..
    Gr Rina

#3890637 Quote

Ha die Rina,

Ik hou van best veel verschillende muziek. Beyonce vind ik geweldig, maar ook Rihanna, Marco B., Acda&deMunnik, Ilse de Lange……
    dus een beetje nederlands en een beetje R&B..

gr. Ilone

#3890642 Quote

hoi hoi

het liedje : nu dat jij er bent van trijntje oosterhuis
    dat was voor mij een geweldig nummer , heb de tekst boven het ziekenhuis bedje van Ryan gehangen toen hij zo ziek was . en 2 maanden in het ziekenhuis lag.

verder houd ik van vanalles :
    queen
    roxette
    jan smit
    aretha franklin
    UB40
    Golden earing
    jaren 60-70-80
    nerderland talig( maar niet uren achter een)
    vanalles dus

hahaha groetjes moekje

#3890644 Quote

hoi,hier wordt marco borsato veel gedraaid met o.a de nrs dochters-zij en vele anderen.
    maar verder houdt ik van van alles wat van hazes tot reggae en van bon jovi tot phil collins,dus veel verschillende muziekgroepen.

sommoige nrs zijn echte tranentrekkers bij mij omdat ik er een herrinnering bij heb,zoals j.blunt-your beautiful.
    hazes-geef mij je angst

groetjes

#3890674 Quote

hoi
    doe mij maar 80/90 muziek,rock,soms een lekkere hollandse meezinger.

summer of 69 van bryan adams,aerosmith heb ik leuke herinneringen aan.

gr petra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct