Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voel me Kl"te

• Auteur

Hoi meiden,

Ik voel me echt rot. Maaike heeft al twee nachten ontzettend zitten spoken. Ze huilt steeds (volgens ons in haar slaap) heel kort. Ik zit dan rechtop in mijn bed. En ik heb dus al twee nachten bijna niet geslapen. Ze had gisteren en vanochtend ook koorts. Verder heb ik nog niet echt de indruk dat ze ergens last van heeft. Wel mocht ik gisteren voor het eerst haar tandjes niet poetsen. De lipjes gingen stijf op elkaar.

Ik hoop dat het vandaag bij mijn moeder beter gaat. Ik ben wel naar mijn werk gegaan en moet straks nog naar het ziekenhuis ook. Nu maar hopen dat we daar goed nieuws krijgen.

Sorry voor mijn geklaag maar ik moest het even kwijt.

Groetjes
    Inge

#3890670 Quote

hoi

wat vervelend zeg,kan me voorstellen dat het vermoeiend is nachten wakker.moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet mee gemaakt heb.(effe afkloppen)
    hoop voor je dat je vannacht evenwat bij kan slapen

succes

gr petra

#3890646 Quote

he meid,das niet fijn dat jullie meiske zo aan het nachtbraken is…zelf als moeder zijnde slaap je dan ook barslecht..

hoop dat het vandaag beter is gegaan bij je moeder en hoop echt van harte dat jullie supernieuws krijgen in het ziekenhuis..moet je naar het lukas eerst??

groetjes

#3890647 Quote

Hoi,

Ja we moeten voor de echo's altijd gewoon naar het Lukas. Hoe weet jij dat?

Groetjes
    Inge

#3890655 Quote

Hoi Inge,

Wat ontzettend vervelend is dat he. Marissa heeft ook heel erg veel last van haar tanden en we geven haar dan ook al een paar dagen een paracetamol voor het slapen, dat helpt erg goed hier. Van de week had ik het een avond niet gedaan en toen werd ze na een uur hard huilend wakker. Ze kunnen er ook zo'n last van hebben. Hoop dat jullie snel weer rustige nachten gaan krijgen

groetjes Linda

#3890656 Quote

Hoi Linda,

De paracetamol heeft Maaike gisteren ook gehad maar heeft niet veel geholpen. Normaal helpt dat bij haar ook goed. Volgens mijn moeder (die heb ik net even gebeld kon het niet laten) gaat het al wat beter en volgens haar heeft Maaike ook geen koorts meer. Nu maar hopen dat het dan vannacht ook weer goed gaat. Ik heb nu steeds meer het idee dat ik slaapwandel en ik wil zaterdag toch wel zo fit mogelijk zijn. Moet er niet aan denken dat het anders met de terugplaatsing door zoiets fout zou gaan.

Groetjes
    Inge

#3890657 Quote

Hoi Inge,

Nu is je nachtrust misschien inderdaad extra belangerijk. Zou Maaike anders geen nachtje bij je moeder kunnen blijven zodat jij even wat bij kunt slapen? Dan kun je er de volgende dag misschien weer met frisse moed tegenaan. Maar weet natuurlijk niet of jullie van het logeren zijn

groetjes Linda

#3890658 Quote

Pfff zooo vermoeiend!! Wij hebben toen Mette geboren was 4 maanden ELKE nacht opgezeten en net hebben we weer een paar maanden van hetzelfde achter de rug. 2 nachten op klinkt voor mij als een luxe dus maar ik snap dat je het slopend vind hoor. Wij leven voor ons gevoel in de twilight zone zeggen we altijd. Maandenlang 4 uur slaap en allebei werken is geen grap meer… Ik hoop dat je niet hetzelfde overkomt!!!!

gr.ing

#3890659 Quote

Enne oja…met de tp lag ik dus zo goed als te slapen in de beugels en zoals je weet ben ik inmiddels 30,5 weken zwanger van die poging terwijl ik totaal uitgeput was toendertijd. Maak je geen zorgen! Als het zo moet zijn dan test je over 2,5 week positief moe of niet moe. Eet een appeltje extra en probeer te ontspannen!

lfs ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct