Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

gouden tip voor blubbuik(je)

• Auteur

Heeft iemand een goede tip om mijn (nog steeds) zwangerschapskiloos eraf te krijgen? Vandaag heb ik veel fruit gegeten en ook gewoon brood hoor. Maar zo rond dit tijdstip na het avondeten heb ik altijd zin in zoet (lees chocolade of koekjes). Weet er iemand wat ik rond dit tijdstip het beste kan eten als ik echt behoefte heb aan zoet? We hebben expres deze week kaas en minitomaatjes gekocht en komkommer en tonijn. Zodat als we 's avonds nog zin in iets lekkers hebben toch enigszins iets gezonds kunnen nemen. Niet teveel natuurlijk, maar toch iets. Hoe doen jullie dit? Ik weet natuurlijk dat het beste is om niks te nemen. Maar als je dan toch iets neemt wat is dan gezond?

Alvast bedankt! En is dit herkenbaar of helemaal niet?
    Groetjes Babybelle

#3890727 Quote

Heel herkenbaar….helaas…

Na de vakantie gewoon doorgegaan met lekker snoepen 's avonds!!! Dus ook ik heb nu zo van Nu is het afgelopen…

Het is toch een kwestie van discipline, dus geen snoep meer kopen, een glaasje water bij de koffie, wortels (is ook zoet) kauwen en anders vroeg naar bed.
    Ik merk wel dat als ik dit een week volhou dat ik de week erop er eigelijk ook geen behoefte meer aan heb.. gek is dat he!! Je lichaam went er gewoon aan.
    Ook als ik 's avonds ga scrappen heb ik geen tijd meer om te snoepen hihi.. dus ff gaan hobbyen!

Succes, bij mij is bovenstaande aardig gelukt (behalve in het weekend!!)

gr. Ilone

#3890939 Quote

Hoi, helaas heb ik geen gouden tip…
    Ik ben 20kg aangekomen met mijn zwangerschap en na de bevalling ging het er snel af.
    Misschien omdat ik borstvoeding gaf?
    Na 7 maanden ben ik met borstvoeding gestopt maar ik ben wel het gezellige patroon van snoepen blijven houden… Ik ben op  hetzelfde gewicht als voor de zwangerschap maar de verdeling is anders… En ja dus ook een blubberbuikje. Mijn man vindt het zo lekker zacht en dat vind ik vreselijk maar tegelijk ook heel lief…
    Ben vorige maand weer gaan sporten en ik merk wel het verschil hoor! Het komt allemaal weer beter in vorm. Dus, geen gouden tip behalve minder snoepen en meer bewegen!
    Groetjes, Marianne

#3890961 Quote

Ik heb ook niet "de gouden tip"

Maar wel iets verstandigers om te snacken 's avonds: een appel in kleine stukjes snijden een klein beetje citroensap erover, kaneel (GEEN suiker!) en rozijntjes… lekker zoet en verantwoord..

Ook veel groene thee drinken (zonder suiker) even wennen, maar daar schijn je vanaf te vallen, geen kilo's maar wel wat.

en verder, consequent zijn… lekker makkelijk gezegd natuurlijk..

#3890985 Quote

hoi hoi,

Ik denk dat niemand echt de gouden tip heeft. Want er heeft nu eenmaal een kind in je buik gezeten. Dat is gewoon erg moeilijk weg te krijgen. Dat blijf ik mezelf maar voorhouden. En dat werkt aardig

Maar wat wij doen is het volgende. Ik eet bij de koffie vaak rozijnenkoek. Dat is lekker zoet maar wel verantwoord. En als ik echt heel erg zin in zoet heb is het inderdaad fruit of yoghurt word je ook goed vol van 😉

Verder inderdaad consequent zijn. En dat is het moeilijkst. Succes
    Groetjes Karin

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct