Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

speelgoed in de woonkamer

• Auteur

hoi allemaal,

hoe doen jullie het met speelgoed in de woonkamer…
    bergen jullie het op in een speelgoedkist of in de box of ligt het door de hele woonkamer…
    nou bij mij alledrie…
    tis echt altijd een bende als die kleine wakker is…

#3893214 Quote

Ik heb een grote speelgoedkist waar ik zoveel mogelijk in probeer te frotten. Daarnaast staan er wat grote dingen los in de huiskamer. Dit bleek te weinig ruimte dus hebben we een ladekastje gekocht voor creabeaspullen, speelboekjes en puzzeltjes. Dit bleek nog steeds te weinig dus ben ik de kast inde huiskamer aan het opruimen zodat ik daar ook wat planken leeg heb.
    Als de kinderen wakker zijn breek je hier ook je nek over van alles en nog wat!

liefs miranda

#3893216 Quote

hoi hoi

ik heb hier 2 grote plastic boxen staan waar zijn speelgoed in zit
    daarbij staat ook nog was losse dingen zoals kralenspiraal enzo
    en zijn 2 dozen met blokken.
    alles ligt door de kamer als meneer wakker is en als hij naar bed gaat
    tussen de middag berg ik het op
    "s middags halen we het weer tevoorschijn(staat in een hoek) en als hij naar bed gaat ruimen we het weer netjes op

groetjes moekje

#3893218 Quote

als lorena wakker is zie je hier de vloer ook bijna niet meer hahah (wat overdreven).
    maar hier ligt het speelgoed in een box in de gang, daar haal ik eens in de zoveel tijd weer iets anders uit. de rest staat in een open kast in de woonkamer wat ze zo kan pakken.
    om de zoveel weken wissel ik iets met iets uit de box.

gr. wendy

#3893233 Quote

Ik heb ook 2 grote rieten manden met speelgoed, 1 mand staat nu weer in haar kamer omdat de kerstboom nu ook in de huiskamer staat.
    Als mevrouw wakker is dan ligt er overal speelgoed, zodra ze naar bed gaat ruim ik alles op.
    groetjes van Sonja

P.s de box staat hier ook nog in de huiskamer

#3893266 Quote

Ik heb 1 grote mand met speelgoed die in de kast staat. Per dag zoek ik daar 4 of 5 dingetjes uit waar ze mee kan spelen. Dan speelt ze er ook echt mee, als het teveel is gaat ze ermee gooien. En 's avonds doen we alles weer in de mand en dan is het netjes. Moet ook wel, ik heb echt een hele kleine huiskamer.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct