Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

inbreker?

• Auteur

Ik zat net bij ons in de achtertuin. Hoor ik allemaal gescharrel bij de buurman in de tuin. En omdat er een paar maanden geleden bij hem is ingebroken heb ik de politie gebeld. Maar nu zijn er op dat nummer kei veel wachtenden voor me. Ik heb er een hekel aan om ze te bellen maar vind dit ook niks. Hoop dat ze snel opnemen

#3893342 Quote

Hi Linda,

Misschien val het allemaal wel mee en is je hetzelfde overkomen als mij voor een aantal jaren geleden.
    Toen ben ik me ook helemaal lam geschrokken met ongeveer hetzelfde verhaal, wat bleek achteraf? Het waren egeltjes die een winterwarm holletje aan het creëren waren… Misschien dat dat het geweest kan zijn??

Groetjes Saskia

#3893287 Quote

Heb ik ze 5 minuten eindelijk te pakken vraagt ze of ik het geluid nog hoor . Ik ben dus echt wel naar binnen gevlucht en heb de deur dicht gedaan. Het is erg druk maar als ze een wagen vrij hebben komen ze kijken. Of ik het even in de gaten wil houden. Heel apart

#3893289 Quote

nou ja zeg, waar is de politie als je ze nodig bent….
    kan me voorstellen dat je bang wordt als je er geluiden hoort wegkomen en vooral als er al is ingebroken,
    ikzelf ben eigenlijks niet zo heel erg bang als er iets is en zou er denk ik eerst zelf gaan kijken voor ik de politie zou bellen ('k weet dat het niet verstandig is maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar) en vaak achteraf denk ik dan, dat had je niet moeten doen want stel je voor dat er wel iets was geweest…….
    nou ben benieuwd hoe het afloopt bij jullie

liefs ilona

#3893290 Quote

Nou ja zeg! Wat stom dat ze niet komen???
    Heb je geen nummer van de buurman, kun je die niet waarschuwen misschien…

Of het nu wel of geen inbreker is, ze moeten blij zijn met zulke oplettende burgers!

Ik zou het ook eng vinden hoor. Kun je niet ff naar andere buren, dat die gaan kijken?

Eigenlijk moet je héél veel herrie maken. Dan voelen ze zich betrapt en gaan ze er vandoor. Heb ik van mijn buurvrouw geleerd die in de beveiliging heeft gezeten.

Hopelijk komt er toch snel politie.

X Linda

#3893291 Quote

De politie is net de straat ingereden. Toch redelijk snel nog. De overbuurman stond buiten de ramen te lappen en die heb ik ook even gewaarschuwd. Ik hoop maar dat het vals alarm is. Hoewel ik me dan ook wel weer stom voel maar ja

#3893292 Quote

He lin, is het de buurman zelf niet dan ??? Ik zou gewoon i.d.d een andere buurman ff laten kijken achter …(stom van me,;als jij de politie al belt weet je al dat het de buurman zelf niet is….) Ben benieuwd hoe dit afloopt…….

#3893293 Quote

waarom zou je je dan stom voelen!!! Ik zou blij zijn als mijn buren daar op zouden letten… Goed juist wat je doet……

#3893294 Quote

Nou ze zijn net over de schutting geklommen bij de buurman en hebben daar even gekeken. Vervolgens zijn ze gewoon weer weg gereden. Had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze hier even aan zouden bellen om te zeggen of er nou wel of niet iets was. Maar er zal dan wel niets te zien zijn geweest ga ik maar van uit. Misschien zijn de eventuele inbrekers ook wel geschrokken want ik heb wel esprec herrie gemaakt. Zal allemaal wel met een sisser aflopen. Toch wel eng dat soort dingen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct