Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hyves

• Auteur

hallo dames,

Kreeg zojuist een uitnodiging van Tamar mv Sarah en heb die natuurlijk geaccepteerd echt super leuk!!
    weet dat er al eerder over en weer uitnodigingen zijn geweest, maar laten we maar zeggen beter laat dan nooit
    Nu weet ik niet iedereen zo makkelijk te vinden dus doe ik het maar even zo
    Vind je het leuk om ook te hyven Ik zie je uitnodiging tegemoed
    http://achnitavdlinden.hyves.net/

tot hyves en ook gewoon op dit forum natuurlijk
    Liefs
    Achnita mv Mike en Brian

#3893478 Quote

Hoi

Ik heb je ook uitgenodigd.

Groetjes
    Inge

#3893486 Quote

Hoi   Achnita,

Ik heb je ook uitgenodigd. Erg leuk op hyves, kun je ook foto's zien van mij, want hier kan ik ze niet plaatsen.

groetjes Maris

#3893504 Quote

Ik heb je ook uitgenodigd hoor! Kunnen we nog meer foto ´s van elkaar bekijken, ha ha ha!

liefs miranda

#3893511 Quote

O,voor degene die mij willen uitnodigen (ik ken jullie achternamen niet); mij vindt je op hyves onder miranda van lieshout uit tilburg!

#3893516 Quote

hai hai!!
    Leuk ik heb jullie ook toegevoegd!!!
    Je kan mij vinden onder http://samiera-pascal.hyves.nl/

Groetjes Samiera en Luna

#3893519 Quote
    quote: juli2007 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-12-2008 11:44:22'));

O,voor degene die mij willen uitnodigen (ik ken jullie achternamen niet); mij vindt je op hyves onder miranda van lieshout uit tilburg!

Als het goed is heb ik je uitgenodigd maar er zijn twee miranda van lieshout in Tilburg.

groetjes
    Inge

#3893520 Quote

Ik heb jullie uitgenodigd. Voor de mensen die nog willen. Linda Willemsen uit Eindhoven

#3893553 Quote

Leuk he hyves!!!!!

Gr Linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct