Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Jongensnaam….. help…

• Auteur

Ja het is weer eens zover. De laatste naam (Gijs) vind ik niet leuk meer en mijn man ook niet, dus we zoeken een nieuwe.
    En laten we er nu niet uitkomen…   En ik ben al 26 weken zwanger….

Pfff wordt er moedeloos van….. een meisjesnaam is echt geen probleem, maar een jongensnaam is een drama….

groetjes maris

#3893487 Quote

O meis toch! Das naar! Heb je vroeger nooit een favoriet gehad? Of een bijzonder iemand? Of zelf een naam verzinnen met combi van verschillende namen? Filmster?
    Moet het een lange of korte naam zijn?
    Voorkeur voor voorletter?

Zo verschillend he smaken?
    Valentijn
    Koen
    Bram (!)
    Jur   (!)
    Sven (!)
    Bink
    Stijn
    Thijs
    Teun
    Max
    Daan
    Beau
    Dave
    Sjoerd
    Jort
    Abel
    Olivier
    Rens
    Jesse
    Alex
    Timo
    Tygo
    Hielke
    Danny
    Marc
    Bas
    Brent
    Ray
    Floris
    Joris
    Pieter
    Joeri

Zo…dat waren de jongensnamen van mijn groep
    Geen idee wat je zoekt? weet je waarschijnlijk zelf ook niet?
    hoe heet je man/vriend? en jullie ouders? maak ik naar een mooie naam van?

xxx anouk
    Ps grappig he…al zou ik nog 500 kinderen krijgen…(pff liever niet) met namen geen moeite.

#3893489 Quote

En al deze namen zijn al voorbij gekomen en bij geen een heb ik zoiets van JA!

Erg he….

Wij heten zelf Dennis en Mariska

Vader van mijn man wordt de tweede naam en verder willen we niemand vernoemen.

En een combi van onze namen zou ik leuk vinden, maar ben zelf inspiratieloos hahaha.

groetjes Mariska

#3893491 Quote

Wahhaha..Ik lig helemaal in een deuk met mezelf. Ben allerlei combi's aan het verzinnen met jullie namen, maar ook ik ben inspiratieloos. Er komen bijzondere namen nu uit
    Ramsi
    Made
    Demar

hahaha, slaat nergens op! Ik denk dat je vandaag aan mij ook niks hebt.
    Maarre..

Kai

de KA van marisKA
    en de i van dennIs

vond hem zelf geniaal…

xx

#3893502 Quote

Wat moeilijk he meis, nu vind ik Kai ook een hele leuke naam en gisteren een jongetje ontmoet die heet Yaron ook leuk (vind ik dan)
    Het kan altijd gekker toen bij mij de weeen begonnen waren we nog steeds aan het twijfelen tussen 2 namen Ben binne anderhalf uur bevallen dus je snapt er was tussendoor ook weinig tijd Uiteindleijk gingen we voor mijn naam dus maak je niet druk je hebt nog even

nog een paar suggesties
    Merlijn
    Nathan
    Loe / Lou
    Luuk / Luke

succes he
    groetjes
    Achnita

#3893508 Quote

Ik vind jongensnamen ook zo moeilijk. Wij willen ook wel een beetje Nederlandse naam, maar ik kom er niet uit. Ik ben alle namen al langsgegaan, maar momenteel nog niet een die er uit springt. We wachten eerst maar even af wat het wordt…

Groetjes, Marisa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct