Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1102842 Msn Zomer 2007

• Auteur

Hallo meiden,

Nou gelukkig zijn we allemaal weer online. Wat een verschrikking was het zeg. En dat net tijdens de feestdagen.

groetjes Linda

Er mag hier geen reclame voor andere site's gemaakt worden! Hoe vervelend het ook was de afgelopen dagen zonder de site!

m.v.g moderator nr 4

bewerkt door moderator

#3894138 Quote

Hoi Linda,

ik ben vast een enorme DOOS, maar ik weet dus niet hoe dat werkt met zo'n MSN groep. Was ik al toegevoegd? En zo ja, waar kan ik dat dan zien?

Groetjes, Karin

#3894146 Quote

Hoi,
    Ik heb je toegevoegd, hoop dat jij ons nu allemaal kan toevoegen aan de groep. Asl het niet goed is, laat je het dan nog ff weten
    Ik ben ook bij de kerstparade geweest, maar dan in Groningen was erg mooi.

Groetjes Linda

#3894165 Quote

Nou mijn halve bericht is dus weggehaald. De meiden die zich nog aangemeld hadden die heb ik toegevoegd. We zijn nu met 11 mama's

#3894167 Quote

Hee Linda

ben toch wel eigenlijk benieuwd naar je berichtje………… gaat iedereen nu over op dat msn? en hier niet meer?   en was er nu ook een nieuwe hyve?

Groetjes

#3894188 Quote

Hey lin,

Balen dat je bericht is verwijderd!! Had die moderator nummer 4 maar even gemeld wat de storing was, dat zou wat netter zijn geweest, dan een heel bericht te verwijderen!

#3894189 Quote

hoi hoi

heb ook geen msn,weet ook niet hoe het werkt.
    heb me wel bij de nieuwe hyve aan gemeld.

hoop ook niet dat iedereen hier weg gaat.

gr petra

#3894232 Quote

Hoi meiden,

In het bericht stond mijn e- mail adres zodat iedereen zich aan kon melden die wilde. Mochten er toch nog meiden mee willen doen op msn laat het dan even weten. En het is zeker niet de bedoeling dat we hier weg gaan hoor. Het is gewoon een leuk extraatje

groetjes Linda

#3894269 Quote

Ik wil ook wel meedoen. Hoe moetik dat regelen?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct