Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

oogjes tijdens het slapen

• Auteur

heey

Meiden…ik heb even een vraag.
    Zijn de oogjes van jullie kinderen ook wel eens een beetje open tijdens het slapen?
    Roderick heeft altijd 1 oogje tijdens het slapen een beetje open.
    Soms is dat een heel eng gezicht.
    Ik zal er een foto bij plaatsen zodat jullie het kunnen zien (heb de foto al keer geplaatst bij ander topic)

Hebben meer kindjes dit?
    Ik ben benieuwd.

Groetjes Marianne

#3901000 Quote

hoi hoi,

hier heeft Sarah dat niet, maar ik heb het wel van meer mensen gehoord en gezien. Ik vind het altijd wel een vreemd gezicht inderdaad, maar volgens mij kan het geen kwaad.
    Ben benieuwd of meer kids hier met open ogen slapen.

groetjes Tamar

#3901001 Quote

hoi

Bram heeft dat toen hij nog veel kleiner was 1x gedaan, en toen had hij zijn oogjes helemaal open….. dat leek toen zo eng dat we er behoorlijk van zijn geschrokken toen maar dit blijkt normaal te zijn bij kleine kinderen dat ze wel eens met de oogjes open slapen…… vreemd eigenlijks he

liefs ilona

#3901003 Quote

Hey Marianne,

Dani (nu 12 weken) doet dat ook met haar oogjes. Niet altijd maar soms wel. Sam heeft het ook gedaan maar nu al heel lang niet meer.

Groetjes

#3901006 Quote

Hey Marianne,

Onze Jelle en nu ook Famke hebben dat ook weleens, maar dit is niks ergs volgens mij. Het is wel een beetje een apart gezicht inderdaad.

Groetjes Janneke

#3901011 Quote

Hallo,

Volgens mij deed Dylano het weleens in zijn jongere jaren 😉 Sylvan doet het niet iig.

Liefs Deb.

#3901016 Quote

Mijn man slaapt nog steeds regelmatig met zijn ogen een beetje open haha.
    Hij doet dat al van jongs af aan.

#3901024 Quote

haay,
    mijn zusje slaapt ook van kleins af aan al met haar ogen open en doet het nu  soms nog  en het is echt een eng gezicht haha!!
    groetjes samiera

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct