Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

luiers en luierdoekjes

• Auteur

Naar aanleiding van het melk-topic;

Wat voor luiers en luierdoekjes gebruiken jullie? Ik heb altijd kruidvat luiers en de sensitive doekjes van de lidl. Net luiers gekocht bij de c1000 (ik was er toch én met de auto), maar die zijn een stuk dunner.

En wat voor maat? Heather zit nog steeds in midi, maar zo midi is ze inmiddels niet meer, maar die grotere maat lijkt me weer zo groot. (Al kan ik natuurlijk best een pak kopen…. niet alsof ze er niet ingroeit bedenk ik me net…)

Groetjes, KT

#3913693 Quote

Liv heeft maatje 3 van pampers. En van de doekjes gebruik ik het liefste de natusan doekjes, maar als die toevallig niet in de aanbieding zijn neem ik wat anders.

#3913698 Quote

De Kruidvatluiers bevallen hier prima, evenals Pampers. Maar die koop ik eigenlijk alleen als ze in de aanbieding zijn. Maat 3 past nog prima.
    Met doekjes ben ik niet zo merkvast: op het ogenblik heb ik geloof ik 3 verschillende  soorten liggen. Allemaal uit een aanbieding. Daar zitten ook Hughie-doekjes bij: die vind ik erg fijn in 't gebruik.

Wilmi

#3913701 Quote

wij gebruiken pampers en koop ze altijd in de aanbieding koop dan gelijk 6 pakken heb nog maar 2 keer een los pak hoeven te halen en de doekjes gebruiken wij van zwitsal de sensetive die van pampers vind ik stinken hoe lang doen jullie met een pak luiers ik doe er een week mee ong jayden heeft trouwens maat 3

#3913704 Quote

Hoi!
    Ik koop luierdoekjes van pampers/johnsons=natusan/proderm=zwitsal en nu heb ik ze van de nieuwe nivea babylijn. Luiers Cien v.d.Lidl of pampers is handig want Billy en Ioannis passen beide  nr.4!
    groetjes,Priscilla

#3913707 Quote

Hallo dames!

ik gebruik ook pampers. Ik heb ook die van het Kruidvat geprobeerd en het eigen merk van de AH, maar ik vind de Pampers het lekkerste aanvoelen, lekker soepel, niet zo stug. Ach ja, het zal die kleintjes waarschijnlijk geen barst uitmaken. Ik koop de Pampers wel altijd in de aanbieding (is altijd wel ergens!). Luierdoekjes heb ik van Zwitsal, vind ik het lekkerste ruiken, of van Pampers.

Emre is 7 mnd, 3 wkn, weegt 9050 gram (met 72 cm) en heeft nu maatje 4. Maatje 3 past ook nog wel, maar de 4 zit toch beter, ondanks dat ik die erg groot vond lijken.

groetjes
    Mie

#3913722 Quote

Onze Levi (8 mnd en 9,5 kg) heeft nr 4 van pampers. Ik kijk altijd wel waar ze in de aanbieding zijn, want echt heel goedkoop vind ik ze niet. Maar heb ook weleens andere merken gebruikt (zoals Kruidvat en Etos eigen merk), vind Pampers toch prettiger.

De luierdoekjes ben ik niet zo merkvast in, dat is maar net wat in de aanbieding is!

Groetjes Marianne

#3913726 Quote

Luna heeft maatje 3 van de kruitvat luiers. Vind die echt super!!
    Werk op een kdv, en voordat ik zwanger werd heb ik ook 3 jaar op een kdv gewerkt en zei toen al: als ik ooit zelf kinderen krijg wil ik de kruitvat luiers! hahaha
    De doekjes verschilt hier ook. Ik heb nu ook de kruitvat doekjes met lavendel. Vind die echt heerlijk ruiken en ze waren in de aanbieding in zo'n grote doos. Erg fijn, een voorraadje, dus meteen ingeslagen!
    Maar als de pampers doekjes of de zwitsal doekjes in de reclame zijn neem ik die ook hoor.

#3913727 Quote

hey memmies!!!

Anniek heeft nu nr.4 van pampers!!! De doekjes hebben we van zwitsal!!! Die ruiken zo lekker!!!! Wel de sensative want ze is zo snel rood!!!

x memke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct