Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

12 dagen overtijd, testen negatief

• Auteur
  • AnneSaar
    Bijdrager

Hallo,

Ik heb de afgelopen dagen veel zitten lezen op dit forum en nu toch maar besloten zelf ook eens een vraag te stellen. Ik maakt me namelijk een beetje zorgen en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. 

Ik ben een aantal maanden geleden gestopt met de pil en daarna heel regelmatig ongesteld geworden. Nu ben ik ondertussen al 12 dagen overtijd. Op dag 4, 5 en 8 een test gedaan die allemaal negatief waren. Ook bij de huisarts geweest en hier ook een negatieve test. Sinds dag 7 enorme steken in mn buik gehad tot en met dag 10. Hiervoor terug naar de dokter en nu een bloedtest gedaan, op dag 9, ook deze negatief. (Ook meteen getest op ontstoken eileider, ook negatief) Steken zijn inmiddels iets minder maar heb het idee dat er een pingpong bal in mn buik zit te duwen. Iemand enige idee wat dit zou kunnen zijn of misschien ervaring mee? 

StephW
    Bijdrager
    #10223237 Quote

Geen ervaring mee, maar als een bloedtest negatief is voor zwangetschap is dat uitgesloten. Hoe meer je focust op je klachten, hoe erger het kan worden.. anders weer even bellen denk ik..

Stormgirl
    Bijdrager
    #10223242 Quote

Ik zou terug gaan naar de huisarts. 

Er zijn ook andere oorzaken mogelijk waardoor de periode uit blijft.  

Stormgirl
    Bijdrager
    #10223243 Quote

Ik zou terug gaan naar de huisarts. 

Er zijn ook andere oorzaken mogelijk waardoor de periode uit blijft.  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct