Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

12 weken en baby voelen?

• Auteur
  • MJMV
    Bijdrager

Hay! Dit klinkt misschien gek maar is het mogelijk dat je al iets voelt met 12 weken? Dit is mijn tweede kindje en sowieso voelt alles al gelijk meer bekent dan bij mijn eerste zwangerschap. Ik kan het ook niet plaatsen bij mijn darmen, maar het is ook nog niet zo dat het echt de bewegingen zijn die je later in je zwangerschap voelt. Beetje verward nu haha!

#10291592 Quote

Ik voelde pas wat met 19 weken dus ik denk het niet maar je kan het het beste aan de verloskundige vragen die zal er wel verstand van hebben

gebruiker111771
    Bijdrager
    #10291617 Quote

Ja hoor, dat kan, al is het erg vroeg. Mijn eerste voelde ik bij 16 a 17 weken. Mijn tweede rond de 12 a 13 weken. 

Miss Bee
    Bijdrager
    #10291623 Quote

Kan hoor, had ik met 12 weken ook de vorige zwangerschap. Zelfs mijn vriend voelde het een keer zo vroeg al. ❤️

JulienevM
    Bijdrager
    #10291936 Quote

Jep, ik voelde ook al met 12 weken alsof ze aan het tuimelen is in mijn buik, heel leuk!!

#10292736 Quote

Ja hoor, dat kan zeker. Ik voelde de eerste bewegingen bij mijn eerste rond de 14/15 wk. En bij mijn tweede nu begon het ook al met 12 weken. Ook heel grappig de echte bewegingen en het schuifelen wat ik heel laat voelde bij de eerste, voelde ik dit keer ook heel vroeg. Rond de 20 wk. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct