Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoeveel kilo aangekomen?

• Auteur

Ohw ja, ik denk wel dat ik aan elke borst 2 kilo ben aangekomen   

#3959444 Quote

Hai hai,

Nou ik heb werkelijk geen idee. Ik sta namelijk nooit op de weegschaal. Sterker nog, ik heb niet eens een weegschaal   . Maar ik denk eigenlijk dat ik nog helemaal niet veel  ben aangekomen. Ik pas namelijk al mijn kleren nog en mijn ring glijdt de laatste tijd zelfs van mijn vinger. Ik heb een buikgriepje gehad. Gelukkig krijg ik nu wel een beetje buik.

Persoonlijk vind ik weegschalen maar niks. Ik haat die krengen hahahaha. Daar kunnen er vast wel meer over meepraten hier. Maar ik heb dan ook, in mijn vorige zwangerschap en daarna,  nare ervaringen gehad met die dingen. Ik krijg de kilo's er over het algemeen maar moeilijk aan. Dieptepunt was een gewichtsverlies van 10 kilo bij 34 weken zwangerschap en ik had al niks extra's. Maar goed, eigenlijk weet ik ook altijd wel hoe het zit, zonder op zo'n ding te staan. Ik vertrouw maar op mijn gevoel ( is mooi, hoef ik ook de confrontatie niet aan   en kan ik lekker mijn kop in het zand steken ).

En hoe zit het met de rest. Ben ook wel benieuwd

#3959443 Quote

Hallo allemaal!
    Ik ben ook 1 augustus uitgerekend en vanochtend op de weegschaal was ik al  5,3 kilo aangekomen. Mn buik begint al aardig dik te worden (lijkt wel of hij elke dag groter wordt) maar voor de rest eigenlijk niet. Denk dat al het gewicht in mn buik en borsten zit hihi.
    groetjes Linda

#3959482 Quote

hallo

ik ben nu 20 weken en 1 dag en ben -4 kilo aangekomen hihi…ben dus 4 kilo afgevallen haha…ok de manier waarop is niet denderend, eerst door veel misselijkheid gecombineerd met overgeven en toen ik bijna terug op gewicht was kreeg ik de hernia die uiteindelijk geen hernia bleek. ben daardoor weer terug afgevallen omdat ik zoveel pijn had/heb dat ik mezelf echt moet dwingen te eten en hopen dat het niet terug komt (overgeven). ik ben bij Daniëlle in totaal 7 kilo aangekomen en hoop dat het deze keer ook niet uit te hand loopt. ben niet de lichtste dus al wat er niet aankomt hoeft er niet af. na de zwangerschap was ik in 4 weken tijd 15 kilo afgevallen dus kreeg van Daniëlle ook een kraamcadeau haha…ik had er enkel geen rekening mee gehouden mn eetpatroon aan te passen toen ik de bv ging afbouwen..deze keer dus goed aan denken hahaha

groetjes Veronique, Daniëlle en ukkie

#3959480 Quote

Hoi hoi,

Ok, hier de topper onder de aankomers: ik ben nu 18 weken zwanger en "al" 8 kg aangekomen. Voor de zwangerschap woog ik 55kg.
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik meer dan 25 kg aangekomen. Daarna durfde ik gewoon niet meer op de weegschaal te staan. Dus het eindresultaat weet ik niet. Het is er daarna gewoon weer afgegaan, zat op een gegeven moment zelfs onder mijn oude gewicht (mede door bv).
    De verloskundige gaf aan dat mijn lijf de hoeveelheid aan reservers gewoon nodig had. Ze gaf aan dat die <25kg niet zo ernstig waren.
    Ik ben benieuwd hoe het deze zwangerschap zal gaan. Bij snack-trek probeer ik een zak worteltjes open te trekken ipv een zak chips.

Groetjes!

#3959472 Quote

Hallo allemaal,

Ik ben morgen 20 weken en ik ben 1 kg aangekomen. Ik las pas ergens het gemiddelde bij 20 weken 4 kg is.
    In mijn vorige zwangerschap ben ik eerst ook een aantal kg afgevallen. Aan het eind van de zwangerschap was ik maar 7.5 kg zwaarder dan voor m'n zwangerschap. Dat vond ik erg fijn, aangezien ik van mezelf niet de dunste ben. Dus hopelijk komt er nu ook niet teveel aan.
    Wel ben ik na de bevalling flink afgevallen en was ik al snel 7 kg lichter dan voor m'n zwangerschap. Deze kg's heb ik er al die tijd af kunnen houden, waar ik wel trots op ben. De manier waarop ze eraf gingen was alleen minder fijn, ik heb een flinke buikgriep gehad 4 dagen na de bevalling. Kan ik niemand aanraden.

Groetjes,
    Leeuwtje

#3959464 Quote

Hoi allemaal,

a.s. dinsdag ben ik 20 weken, en ik ben nu bijna 4 kilo aangekomen. Volgens mij wel een nette gewichtstoename. Mn buik groeit nu ook met de dag lijkt wel!
    Echt leuk hoor, geniet er met volle teugen van.

Gr. Kitty
    (mama van Danny*, en nu zwanger van de tweede)

#3959461 Quote

Hoi,

Ik ben vandaag 20 weken en ik ben nu 5 kilo aangekomen.
    Bij mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal 27 kilo aangekomen, echt ontzettend veel.
    Hopelijk is dit nu niet het geval, want het kost zoveel tijd om het er allemaal weer af te krijgen. Wat overigens wel gelukt is.

Groetjes trotsemams

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct