Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoeveel kilo aangekomen?

• Auteur

Ben vandaag 17,5 week zwanger en ben nu denk ik tussen de 1,5 en 2 kilo aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik uiteindelijk bijna 10 kilo aangekomen volgens mij. Ach ik weeg me wel zo nu en dan maar houd me er verder niet zo mee bezig. Vraag me wel af waarom het nog niet meer is. ik heb echt al een behoorlijke buik, draag bijna alleen nog zwangerschapsbroeken en mijn borsten zijn echt loodzwaar. Zaterdag een bh maat 80F gekocht  

Anne

#3959500 Quote

Ik ben vandaag 17 weken en 1 dag en een halve kilo aangekomen. Maar ik heb overgewicht dus ik let extra goed op. Eet gezond en probeer alle lekkere dingen te laten staan. Maar pasen komt eraan dus wie weet??

Augustus08

#3959497 Quote

Ik ben vandaag 18 weken zwanger en 6 kilo aangekomen. Bij de eerste zwangerschap was ik in totaal bijna 30 kilo aangekomen. Hoop dat ik er dit keer onderblijf….

gr Linda

#3959495 Quote

Hoi meiden,

ik ben nu 17 weken zwanger en vier kilo aangekomen.
    Bij mijn vorige zwangerschap was ik in totaal 13 kilo aangekomen.
    Ik denk dat ik daar nu wel overheen ga.
    Ik vind veel te veel dingen lekker op het moment.
    Maar we zullen zien.

Groetjes Nance

#3959493 Quote

he meiden,

Ook ik ben nog niet aangekomen………..anderhalve week terug bij de vk op de weegschaal gestaan en toen was er 0.8 kilo aan, afgelopen week flinke buikgriep gehad dus dat is alweer verdwenen……….ik heb gewoon geen honger, eet 's ochtends twee crackers (vezelrijk) met kaas, dan nog wat fruit en een glas versgeperste jus. Dan smiddags nog een glas optimel en een crackertje en savonds mijn bordje warm eten……that's it…..o, en savonds heb ik wel eens trek in chocola, dus dat eet ik dan ook….en ik weeg nog steeds 79 kilo. Net als voordat ik zwanger werd.
    Mijn buikje groeit wel gestaag door en ook voel ik onze frutsel regelmatig bewegen, dus wat dat betreft maak ik me nog geen zorgen. Zolang de VK dat niet doet, doe ik het ook niet! Misschien komen de vreetbuien nog…..

Groetjes Rimke
    16 weken en 3 dagen.

#3959492 Quote

Leuk dat er zoveel reageren. Ik was er echt benieuwd naar.
    Ik zie dat er een aantal afgevallen zijn.. Heel vervelend als dit door overgeven komt!
    Ik dacht dat mijn 4.5 kilo niet veel was. Maar is toch wel aardig gemiddeld.

Groetjes en succes met de zwangerschap. Op naar de laatste 20 weken 😉
    Ik moet vanavond op controle ben benieuwd…

#3959488 Quote

Inderdaad een leuke onderwerp! Mijn wegschaal vindt mij een stuk lichter dan die thuis en is dus zeer geliefd  bij mij;-) Ik ben in het begin wat afgevallen maar de laatse weken ben ik wel wat zwaarder geworden. Ik weet  niet precis hoeveel maar ik denk  3 ½  – 4 kg en dat is bij 20 weken niet  overdreven veel als ik die andere berichten zie. Ik doe niet echt aan sport anders dan met de hond lopen, maar vanavond ga ik  kijken om zwangerschapzwemmen iets voor mij is.

Mor 74    

#3959487 Quote

Ik ben nog helemaal niks aangekomen. Mijn verloskundige is er niet heel erg blij mee. Maar ik heb helemaal geen honger. Ik eet wel 3 keer op een dag maar moet me echt dwingen om dan genoeg te eten. Ik moet dan nu ook extra vitaminetabletten eten zodat ik en de kleine in ieder geval alles binnen krijgen.
    Ik wou echt dat ik beter kon eten en iets aan zou komen. Mijn buik groeit wel als een speer en de kleine ook, dus daar hoef ik me gelukkig niet druk om te maken.

Iedereen nog succes, de eerste helft zit er bijna of al helemaal op.

Yeppie,
    (18 +1)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct