Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225584 Regeldag

• Auteur

Pff, Jesse is vandaag, vanaf vannacht erg onrustig en wat huilerig. Normaal komt hij keurig om de drie uur voor een voeding, 's nachts ook wel wat langer.
    Maar sinds vannacht komt hij dus al na een uur of anderhalf uur, soms twee. Hij drinkt dan 10 minuten en is vervolgens niet wakker te krijgen voor meer. Waardoor hij weer snel komt. Zó vermoeiend dit!
    Maar goed, is dit dus een welbekende regeldag?
    Hij trouwens vanmorgen ook erg veel gespuugd, heeft dat er ook mee te maken?

grts, daantje

#3984562 Quote

Ik vemoed dat dit een regeldag is ja. Mijn menneke had er van de week ook last van. Is zeker vermoeidend. En het duurde bij mijn ventje  enkele dagen voor hij weer een beetje in het ritme zat.

Succes en niet te veel andere dingen plannen, want je schema komt helemaal in de war!

Liefs Els,
    mama van Quentin 21.09.2007

#3984563 Quote

mijn meissie heb er echt 3 dagen last van gehad.. van een ( wel pittig) ma meestal rustig en wakker tevreden kindje zijn we omgeschakeld na een krijsend kind.. ze had echt last vd regeldagen zei mevr. van het cb…. en daarbij kreeg ze ook spruw en verschrikkelijke darmkramp echt zielig!

gelukkig is t nu over die regeldagen…. maak haar overdag om 3 uur wakker voor voeding en snachts sowiso 1x in 6 uurtjes ma vaak komt ze al eerder en dan krijgt ze rond 7/half8 weer een voeding…

dit gaat prima

liefs miranda
    mama van ella 26-09-2007

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct