Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225585 Kinderopvang Toeslag Van De Belasting

• Auteur

Hey dames

Weet iemand hoe lang van te voren dat je kindje naar de kdv gaat je de toeslag van de belasting moet aanvragen?

Of moet je dat doen als je kind al naar kdv gaat.
    Heb net gekeken op de site van de belasting maar word er niet echt wijs uit.

GR Desiree

#3984564 Quote

Hoi hoi

Kylian gaat per 1 December naar de opvang.
    Via http://www.toeslagen.nl kun je een programma downloaden en invullen.
    Hartstikke makkelijk!

Wij hebben het inderdaad al gedaan.
    Ook krijg je via je werkgever terug.
    Wat je ook kan proberen is op de site van jouw gemeente kijken want van je gemeente kan je soms ook nog wat terug krijgen.
    Bij ons in Alphen aan den rijn is dat tenminste zo. Mijn man en ik krijgen het niet omdat we allebei werken (ik ga weer werken)

Succes

Jacomien
    mama van Kylian 09-09-2007

#3984565 Quote

gedaan is maar gedaan!

#3984566 Quote

ik las toevallig laatst ergens dat je het 8 weken van tevoren ingedient moet hebben wil je het op tijd terug krijgen.

ik zag dat je ook het sofinr in moet vullen, maar wanneer krijg je deze?
    onze dochter is nu 2 weken oud, maar omdat ik 2 week en 2 dagen over tijd was, en ze vanaf 1 dec op papier naar haar oppas gaat, moet ik niet te lang meer wachten met versturen…..

groetjes

#3984567 Quote

Onze Aylin is nu 3 weken en 4 dagen en we hebben deze week het sofinr gekregen dus al je het volgende week denk ik wel krijgen.

Wat moeten ze allemaal weten bij de belasting voor die toeslag?

Gr Desiree

#3984568 Quote

Als ik op de site van de belasting kijk en dan kinderopvangtoeslag aanvragen doe dan staat er toeslag van 2007 maar Aylin gaat pas vanaf januari naar de opvang moet ik dan wel deze invullen of een andere?

Gr

#3984569 Quote

Dan zou ik even bellen..Weet ik zogauw niet…

Sofinummer kan inderdaad even duren..
    Mijn man had hem aangegeven en pas 3 weken later kregen wij het sofinummer.
    Ook heeft mijn man onze zoon gelijk bij hem meeverzekerd en die hadden het sofinummer eerder dan dat wij het hadden.

Vergeet in ieder geval niet je zoon mee te verzekeren en de kinderbijslag door te geven!
    Nog even geduld dus!

Succes!
    Jacomien
    Kylian 09-09-2007

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct