Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225587 Iemand Bekent Met De Draagzak Van Mini Monkey

• Auteur

Ik zit er over te denken om deze draagzak/doek aan te schaffen. Ik moet s'morgen de oudste naar school brengen en de hond uit laten. Zolang het niet regent geen probleem natuurlijk kind in de wagen en hond aan de riem. Maar ja als het regent heb ik geen hand vrij voor een paraplu. Mijn dochter was een stuit ligger dus ik durf geen standaard draagzak(waar de benen doorheen bungelen) te kopen. Het lijkt mij wel handig zo'n doek,maar is het wel comfortabel voor je kind????. Ik hoop dat iemand mij iets meer over deze doek kan vertellen. Alvast bedankt.
    Gr naatje74

#3984572 Quote

hallo naatje
    ik heb een minimonkey gekocht toen ik zwanger was van mijn 2e dochter, ik vind het op zich een geweldig ding, alleen is die van mij net andersom, ze wil alleen maar rechtop en niet lekker liggen. ik heb gehoort dat veel baby's het heerlijk vinden om in die houding dichtbij mama te liggen maar de mijne dus niet. als je wil wil ik hem wel aan je verkopen, op internet kosten ze 25 euro, en volgensmij ook nog verzendkosten? maar dat weet ik niet zeker. die van mij is knalroze en dus nog nieuw en de gebruiksaanwijzing zit er ook nog bij.
    groetjes memfanilsa.

#3984573 Quote

ik heb op de site gekeken en ze vragen geen verzendkosten.

#3984574 Quote

Hoi Naatje,

Ik heb zo'n draagzak van Minimonkey en hij bevalt mij prima. Mijn dochter valt er heerlijk in in slaap en je kunt hem ook als hangmatje in de box hangen en zo voelen ze zich lekker veilig de eerste dagen sliep ze daar in.
    Ik moet zeggen dat het soms wel even lastig is om het kleintje er goed in te krijgen maar ik denk dat je daar vanzelf handiger in wordt. Ik vindt trouwens 25 euro (incl verzendkosten) een mooie prijs en je hebt hem binnen twee dagen in huis. Ik heb ook een babybjorn maar mijn dochter is pas twee weken en ze past daar echt nog niet in dus die draagzak is een prima oplossing. Kortom ik ben erg tevreden over dat ding en ik gebruik hem echt bijna elke dag.

Groet van Martiene

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct