Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225589 Wondermiddel Om Te Bevallen

• Auteur

wie heeft de ultime tip om mijn bevalling in te zetten??
    ik wordt er echt knettergek van dat ik nog niet ben bevallen. ze zeggen altijd dat de 2e eerder komt, daar had ik me eigenlijk ook al een beetje op ingesteld. maar helaas. nog steeds geen teken van een naderende bevalling.
    en aangezien ik echt niet meer wil, maar hier in het ziekenhuis zijn ze niet zo snel met halen, hoop ik dat iemand een wondermiddeltje weet om de bevalling op gang te brengen.
    ik heb al van alles geprobeerd: veel wandelen (auww!!!), ananasharten (ik kan ze niet meer zien), en zelf sex (of zou hij daarvan geschrokken zijn?!
    ik begin zelfs steeds meer te twijfelen of het toch geen meisje wordt (die blijvn vaak langer zitten zeggen ze, moeten zich nog opmaken haha). terwijl we toch echt duidelijk hebben gezien dat het een jongen wordt.

dus mensen met wondermiddelen, laat het weten.
    BV heel veel dank,
    chantal

#3984575 Quote

Ik weet hoe je je voelt, onze zoon bleef ook anderhalve week te lang zitten. En ja, het is echt een jongetje!
    Maar een wondermiddel heb ik niet, bij mij heeft strippen geholpen. Maar dat is natuurlijk ook geen garantie.

Veel sterkte in ieder geval!

grts, daantje

#3984576 Quote

ja, dat wondermiddel bestaat dus niet. ik heb intussen allerlei tips gekregen, vooral van veel oma;s hier in het dorp (ouderwets dorp, ons kent ons). maar nog niet een   ding heeft geholpen. gister ben ik gestript en dat zou moeten helpen, de vk kon alles al mooi voelen en constateerden ook al 3cm ontsluiting, dus ze had goede hoop. ik dus ook. nou niet dus, behalve een hoop slijm nog geen kindje.
    maar nu blijkt ondertussen ook dat mijn bloeddruk echt veel te hoog is. ik had geluk dat ik nog naar huis mocht (ik heb een zzontje van 2 en geen oppas, dus erg lastig als ik naar het ziekenhuis moest), de vk is nog wel 2 keer komen meten en hij was iets verlaagt, maar is hij morgen nog te hoog vertrek ik dus zonder pardon het ziekenhuis in.
    nou daar wordt je bloeddruk ook niet bepaald lager van. tenminste bij mij niet!! ik maak me gruwelijk zorgen. maar ben wel blij dat mijn echtgenoot morgen maar een belletje weg zit en als het moet kan hij mee naar het ziekenhuis dus ik hoef me ook geen zorgen te maken over onze oudste.

ik hoop dat ik heel vlug mag laten weten dat wij ook een kindje hebben.
    genieten jullie in de tussentijd, lekker van jullie kindjes, dan kan ik dat straks ook!!!

#3984577 Quote

Hoi Chantal,

Erg he dat afwachten? Ik weet er alles van. Ik ben uiteindelijk 18 dagen na de uitgerekende datum bevallen via een keizersnee. Ik heb echt geen tip voor je.
    Het is gewoon baalen dat het zolang duurt. Bij ons is het ook een jongen dus
    die komen ook te laat.

Heel veel sterkte meid!
    Leef met je mee!

Liefs Angela

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct