Hoi,
Ik ken het verhaal een beetje. ik geef ook borstvoeding, het is ook de eerste keer dat ik het doen, en het is mijn 3e kindje. Sven is bijna 5 week oud. hij krijgt maar 1 kant elke keer, omdat ik heel veel voeding heb! hij is er ook zo moe van , na 10 min. ik verschoon ook nog wel eens tussen door, zodat hij dan weer goed wakker is, en laat ook vaak boeren tussen door. langer dan een half uur voed ik niet!! als hioj daarna weer wakker is dan doe ik hem de speen erin. ik laat hem vaak bij mij in slaap vallen en dan kan ik hem zo wegleggen. ik heb hem de hele dag beneden in de kinderwagen liggen. soms moet ik hem wel 10 keer de speen indoen, en dan huilt hij wel eens en dan haal ik hem eruit, en klop ik op zijn rugje voor een boer. en daarna slaapt hij wel weer. maar hij is soms ook wel eens anderhalf tot 2 uur wakker!! dan leg ik hem een poosje in de box.
Ik word er ook erg onzeker van, maar elke keer groeit Sven goed ik ga ook bijna elke keer na het weeguurtje en hij heeft elke luier een plasluier, dus dan is het goed! maar ik merk wel , van mijn onzekerheid word Sven onrustig!
je kunt maar 1 keer stoppen……
suc6 en sterkte Tamara