Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225595 Kolf Maar 40cc Per Keer

• Auteur

hallo,
    gister kolfapparaat gekocht en ook al gekolfd.

het is even wennen, nu vraag ik me af omdat ik maar 40 cc per keer eruit krijg of je die beetjes bij elkaar mag doen. dan heb ik s'avonds 1 fles ipv beetjes, hij pakt de fles wel, dat is fijn.

groetjes jacomien
    mama van kylian 09-09-2007

#3984603 Quote

Je mag de voeding die je per keer kolft bij elkaar doen hoor. Misschien moet je lichaam even wennen aan het kolven. Ik kolf meestal wel 150 cc per borst. Maar de kleine is inmiddels ook alweer ruim 6 weken.
    Succes!!

#3984604 Quote

Hoi,

Dit verhaal kreeg ik van m'n kraamverzorgster:
    Kolf per keer ongeveer 30 cc af, bewaar dit in de koelkast totdat je ongeveer bij mekaar 120cc hebt (je kan de melk 24uur bewaren in de koelkast). Heb je die 120 cc stop het dan in de vriezer.
    Ik doe het dus als volgt, Twan krijgt de ene borst (heeft hij genoeg aan) en van de andere borst kolf ik ongeveer 30 cc af. Bij de volgende voeding leg ik Twan aan de afgekolfde borst en kolf ik van de andere borst 30 cc af.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Rinske (okt-forum)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct