Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225596 Voor Maaikie82

• Auteur

Hallo,

ik ben de discussie gestart over de pijn van de knip.
    Jij schreef dat je wild vlees hebt gekregen, dat heb ik volgens mij ook.
    Maar je schreef over etsen. Wat is dat?
    En het is dus een reden om naar de huisarts te gaan? Ik dacht namelijk dat ik gewoon niet zo netjes gehecht was en dat daar meer huid tussen de hechting zit, met als gevolg een bultje.

Groetjes Eline    

#3984605 Quote

Hoi Eline!

Wild vlees ontstaat (volgens mijn huisarts dan) doordat er meer cellen dan nodig zijn worden aangemaakt om het litteken te helen. Bij mij dus ook een bobbeltje. Om dit proces te stoppen wordt er een nitraatstift tegen de bobbel gehouden. Dit noemen ze etsen. Hoe het helemaal werkt weet ik verder ook niet. Het brandt ietsje, maar dat doet het nu waarschijnlijk ook al. De bobbel blijft wel zitten, maar wordt minder gevoelig. Over een tijdje (weet niet precies hoe lang) kan ik de bobbel laten verwijderen, maar daarvoor moet alles eerst weer rustig zijn. Ik ben er nu twee keer voor terug geweest en zit nog te twijfelen over een derde keer. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Veel sterkte ermee!

Kus Maaike

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct