Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225597 Hoeraella Dineke Esmeralda Geboren Op 26 09 2007 3380 Gram

• Auteur
    hallo iedereen!!!!!!!!! hier even een berichtje vanmij had er afgelopen dagen niet echt puf en zin in om uitgebreid achter de pc te kruipen… onze dochter ella is geboren en t is een mooi meissie foto sstaan op hyves! hier even mn bevallingsverhaal….

mn bevalling viel voor mijn gevoel heel erg mee en achteraf bleek ik al vanaf dinsdagavond weeen hebben gehad maar die had ik verdrongen ofsow ( haha) heb woensdag overdag nog veel gedaan stad in enz maar om kwart voor 7 savonds hield ik t niet meer zo goed vol en werden de weeen steeds heftiger.. kon ze wel goed opvangen! 20.10 werden mn vliezen gebroken en 22.10 mocht ik persen …  mijn vriend die eigelijk nog int ziekenhuis lag ma die  ze opgehaald hadden  en mn zus waren bij de bevalling! om 22.53 is onze lieve kleine ella dineke esmeralda geboren roepnaam ella ze maakte het direct heel erg goed en dat doet ze nu nog… met mij ging het na de bevalling slecht ruim 4 liter bloed verloren en dus met spoed na t ziekenhuis de ok in… mn herstel gaat wonderbaarlijk goed! liep de ochtend daarop al weer en we mochten dan ook weer na huis… ella is thuis geboren!!!! heb nog een lange weg van herstel te gaan ( geduld hebben) 2 bloedtransfusies gaat je ook niet in je koude kleren zitten…ze waren ook gestopt met hechtingen te tellen heb er aan buitenkant in ieder geval 3 maar eigenlijk zit en loop ik alweer redelijk! iedereen staat er versteld van en ik helemaal… t moederschap is echt geweldig! en voelde vanaf t eerste moment dat ik haar zag onvoorwaardelijke liefde!
    ben ook blij dat ze thuis is geboren… en dat mama daarna met spoed bij haar is weggehaald heb ze gelukkig niks van meegekregen
    inmiddels is mn schatje al weer bijna 12dagen en het is een nieuwsgierige meid die graag alles wil zien.. en ze is graag onder de mensen! een wakkere baby dus haha….het gaat supergoed met haar en we zijn dan ook dolblij met haar! vandaag heb ze een wat slechtere dag veel huilen! hoor ik dat ook een x en veel voeding ma na t avond badje en fles is ze lekker gaan slapen…..echte regeldagen volgens vk…..
    met mij gaat t iedere dag beter verloor amper bloed na thuiskomst.. alleen sinds vanaaf wat meer dan schrik je wel even… voel me redelijk goed verder en rust eigelijk ook niet meer smiddags ga wel vaker zitten enz.. ( rust ik ook)
    ik slaap nog bij die kleine op kamer… ben snachts wat stijver en voor t herstel van wonden aan onderkant was t ook beter dat ik nog verhoogd lag….dit bevalt nog wel goed en houden we eerst ook nog ma zo t is tenslotte nog ma kort geleden….

verder gaf ik eerst borstvoeding maar dat ging na 3 dagen niet meer kleine meid is zeer dorstig en mn borsten deden zo zeer dat ik gewoon aan t huilen was heb doorgebeten ma op een gegeven moment echt stop gezegd … sinds dat ze fles krijgt zit er veel meer regelmaat in.. ze krijgt nu 90cc… en voed haar overdag om 3 uur … schema van 7.00-10.00-13.00-16.00-19.00-22.00 dan mag er snachts 6 uur tussen zitten haalt ze bijna niet vanagt wel bijna 5 uur volgehouden meestal tussen 3 en 4   uur wil ze weer wat ( schijnt rond 4 uur ook temoeten vanwege zakkende bloedsuikerspiegel) en dan krijgt ze sochtends 7.00 uur weer wat..
    t is nooit precies op t uur af ma t schema begint goed te werken! ze laat alleen weing boertjes,,,,,
    ze kreeg friso maar ga als t pak op is over op kruidvat we hebben t met vk vergeleken er zitten zelfde voedingstoffen in als friso! en t is bijna 3 euro goedkoper….

zo nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte….

voor alle andere dames GEFELICITEERD! met jullie kleine…

veel liefs miranda

liefs miranda

#3984606 Quote

Gefeliciteerd met jullie kleine!

Lekker gaan genieten

#3984607 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van Ella.
    Maar wat een ellende dat je zoveel bloed bent verloren, gelukkig gaat nu alles goed en kun je lekker gaan genieten.
    Moest je vriend weer terug het ziekenhuis in?
    We wensen jullie veel geluk en gezondheid toe.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3984608 Quote

hoihoi
    nee mn vriend mocht gelukkig thuis blijven was eerst erg versufd vd medicatie erg veel last van bijwerkingen maar gaat gelukkig goed nu…. heerlijk een stress minder! ook van vervoer regelen na t zhuis enz.

xxx miranda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct