Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225598 Wie Heeft Er Ervaring Met De Bakerzak

• Auteur

Titel zegt genoeg, wie er ervaring mee. Hoe bevalt ie? Wij willen er waarschijnlijk ook een aanschaffen tegen de onrustige bewegingen en de "maaiende armpjes".

Grts, daantje

#3984609 Quote

ik "baker" in met een dekentje, is op zich helemaal niet moeijlijk om te doen… En dat bevalt me (en vooral Fleur)   heel goed.

x Petra

#3984610 Quote

Hoi,

Mijn zusje heeft hem bij haar dochtertje gebruikt. Die lag ook altijd te maaien en maakte zichzelf daardoor wakker en sliep vreselijk onrustig en kort. Met die zak was het gelijk over. Mijn jongste lag ook altijd te maaien en onrustig te zijn en toen wist ik nog niet dat die zakken bestonden, anders had ik hem ook aangeschaft, echt ideaal.

#3984611 Quote

Ik heb ervaring met de bakerzak. Ik heb hem voor mijn oudste gebruikt omdat hij niet in slaap kwam overdag. Het was niet zozeer dat hij druk maaide met zijn armpjes, maar wel dat hij de ' geborgenheid en grenzen' miste..Het hielp direct en ik heb hem zes weken intensief gebruikt. Daarna sliep hij goed in een gewone slaapzak.
    Voor Elize gebruik ik hem ook, maar dan alleen ' snachts. Overdag slaapt ze namelijk heel goed, maar juist 's nachts een heel stuk minder. Zij is dan heel boos en maait zichzelf dan wel wakker met haar armpjes zodat ze bog bozer wordt….
    Bij ons helpt dit heel goed, Ze is een stuk rustiger.

Groetjes Hanneke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct