Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225599 Nog Last Van Buik

• Auteur

Ik ben 5 weken geleden bevallen van mijn zoon,  maar nu heb ik nog steeds last van mijn buik. Het doet eigenlijk wel continu zeer maar helemaal als ik buk of mijn mannetje optil. Het zijn een soort steken    onder in mijn buik. zijn er meer die hier last van hebben en is dit dus normaal, of moet ik toch maar even de vk bellen?

gr,
    Patricia

#3984612 Quote

Hoe ben je bevallen natuurlijk of met keizersnee? In principe (of wat steekjes soms na misschien) zou je niet zoveel pijn daaraan moeten hebben, ik heb ook wel af en toe ongesteldheidspijn maar niet meer dan dat.

Heb je al gevreeen? Want dan zou er eventueel een infectie kunnen zijn.

Zou zeker even na laten kijken!

#3984613 Quote

Ik ben bevallen met een knip en een vacuum pomp. Hij werd er echt met en rot vaart uitgetrokken.
    en vrijen daar durf ik voorlopig echt nog niet aan te denken alles doet nog zo;n zeer ben blij dat ik eindelijk weer een beetje kan zitten.

maar het is dus niet normaal begrijp ik

#3984614 Quote

Hoi,

Ik had ook last van steken in mijn buik en zeurende pijn. Bij mij bleek het een blaasontsteking te zijn. Dus misschien moet je voor de zekerheid wat urine opvangen en bij de huisarts na laten kijken. Ik heb inmiddels 2 anti biotica kuren gehad en nu is het gelukkig over.
    Succes ermee!

#3984615 Quote

Ha Patje1,

Ik ben ook bevallen met knip en vacuumpomp. Om te kijken of de persfase wilde doorzetten als mijn blaas helemaal leeg was hebben ze met behulp van een catheter mijn blaas geleegd. Ik weet niet of ze dit bij jou ook hebben geprobeerd?
    De kraamverzorgster gaf aan dat dit altijd meer kans geeft op een blaasontsteking. Ik zou je zeker adviseren om hierover contact op te nemen met je huisarts!

Veel succes!!

Liefs, Line

#3984616 Quote

Het zouden gescheurde spieren kunnen zijn, dat heb ik waarschijnlijjk ook, alleen voel ik het echt in mijn schaamstreek (spieren die je plas ophouden) en richting mijn bil. Dus niet echt in mijn buik. Als dat het zou zijn dan duurt het zeker 6 tot 12 weken voor het een beetje genezen is helaas. Hebben er trouwens nog meer mensen een urineweginfectie gehad na de bevalling? Ik vond het namelijk heel anders aanvoelen dan wanneer ik anders een blaas of urinewegontsteking had. Bij mij waarschijnlijk ook door catheter.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct