Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1225600 Tips Om In Ledikant Te Laten Slapen - pagina 2

• Auteur

Hoi hoi

Bedankt voor de tips.
    Gister cb geweest en die hebben ook wat tips gegeven zoals inwikkelen zodat zijn handjes bij zijn lichaam zitten.
    Dit geprobeerd maar staat me erg tegen, kind hoort zijn armpjes te bewegen.
    Ook bed kort opgemaakt zodat hij met zijn benen tegen het ledikant aan komt wat hem weer stevigheid geeft
    Niks van dit alles werkt, de kruik hebben we ook al geprobeerd, zelfs daarvoor nog gedouchet met hem!

Helaas ik vind het ook niet erg, hij is nog erg jong!
    We blijven het proberen maar voorlopig laat ik het ff rusten, we gaan binnen nu en 3 weken verhuizen en ik ga deze week beginnen met kolven en de fles geven dus dat vergt al genoeg energie, zeker voor zo'n kleine!

Zat gister dr. Phil te kijken en ging over baby's en hun probleempjes, vond erg intressant.
    Je moederinstinct is het belangrijkste!

#3984626 Quote

was vergeten te zeggen
    We wonen in een startersflat.
    Onze slaapkamer grenst aan de keuken en woonkamer, waardoor er altijd geluiden zijn.
    Als je naar de wc gaat moet je bij wijze van al op je tenen lopen omdat er gene deur in deslaapkamer is.
    Gelukkig is dit over twee weken over, dan heeft hij zijn eigen kamer en hoeven we niet meer te 'slepen'

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen