Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225601 Welke Borstkolf Raden Jullie Me Aan

• Auteur

Hallo allemaal,

Eerdaags wil ik overgaan op kolven.
    Wat zal ik doen?!

Ik wil graag een elektrische borstkolf maar die zijn zo duur en onze zoon is al een maand, dus voor twee maanden zou ik er dan nog een moeten kopen.
    Het schijnt dat je ze ook kan huren, nu voel ik daar eigenlijk wel weinig voor.
    Schijnt 3 euro per dag te zijn…

Wat zijn jullie ervaringen?!

Jacomien
    Kylian 09-09-2007

#3984627 Quote

Ik heb bij de geboorte van m'n eerste kind geinvesteerd in een dubbele electrische kolf en dat kan ik iedereen aanraden. Kolven is toch al vrij veel werk en op deze manier gaat het toch lekker vlot. Bovendien: zo'n kolf kun je achteraf altijd nog weer tweedehans verkopen op Marktplaats. Ennuh: misschien kun je er daar nu ook wel eentje kopen? Dan kost het veel minder en als je hem dan straks ook weer te koop zet, heb je voor weinig geld tóch een hele goede kolf gehad.

Je hoeft je overigens geen zorgen te maken over hygiëne, want je kunt altijd de flesjes en stukken voor je borsten los nieuw kopen. Dan koop je als het ware alleen de machine 2e hands, maar niet de rest.

Succes ermee!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct