Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225604 Na 4 Weken Last Van Mijn Knip

• Auteur

Hallo,

wie van jullie heeft er ook een (verlengde) knip gehad tijdens de bevalling en heeft daar nu bij het zitten ook last van?

Ik was namelijk de pijn van mijn hechtingen kwijt (ze zijn denk ik opgelost), maar nu voelt de ''wond'' erg hard aan. Is dit normaal?

Groetjes Eline

#3984638 Quote

hoi

Bij mij is het dan nog geen 4 weken gldn (2) maar het lijkt erop dat de "pijn" voorlopig niet 1,2,3 weg zal zijn. Vooral bij te lang staan/lopen en te lang op een harde stoel zitten wordt het echt ellendig.
    Ze zeggen ook dat de knip het moeizaamste herstel heeft, dus…

sterkte!

x Petra

#3984639 Quote

same here, het littekenweefsel is nog erg hard inderdaad en bij lopen, zitten doet het nog zeer (of voelt lastig) het is nu 6 weken geleden ik had bijna een totaal ruptuur geen knip trouwens.

#3984640 Quote

Hoi,

bij mij is het nu 2 weken en 2 dagen geleden, maar ik heb helemaal geen last van mijn knip meer,
    ik ben na een paar dagen al begonnen met het insmeren van Calendulan van VSM dit is een homeopatisch zalfje voor vermindering van litteken weefsel.
    ik heb dit uiteraard eerst nagevraagd aan mijn kraamverzorgster toen, en zij vertelde mij dit ik dit mocht gebruiken,
    ik smeer het nu nog 2 keer per dag in, en ik heb helemaal geen last, ik vind het litteken ook niet zo hard,

heb van de week ook nog even met een spiegeltje gekeken, ik was zo nieuwsgierig hoe het eruit zag, maar het zag er mooi uit, je ziet er bijna niks meer van, ik ben hier wel blij mee, want ik had veel erger verwacht!

misschien hebben jullie wat aan de tip, bij mij helpt het echt,
    het is in elke drogist of apotheek te koop.
    groetjes
    Pittie

#3984641 Quote

is zeker   het proberen waard!

#3984642 Quote

Hier nog een die er last van heeft. Helaas is het litteken bij mij ook niet helemaal mooi. Er is wild vlees bij gekomen en heb dat al 2 keer moeten laten etsen, maar het wild vlees blijft er zitten. Het groeit nu alleen niet verder. Heb ook nog behoorlijk wat pijn dagelijks, maar weet niet precies wat de meeste pijn geeft. De knip of de spieren die gescheurd zijn. Maar goed….. als ik op de nacontrole moet dan laat ik de gyn er nog maar eens goed naar kijken en ik zal ook eens die calendulazalf proberen. veel sterkte iedereen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct