Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225607 Maud Is Geboren

• Auteur

Dag iedereen,

eindelijk is onze dochter Maud geboren! Op 28 september ben ik ingeleid (was 15 dagen over tijd) met gel. Het duurde even voordat de  weeen op gang kwamen, maar om 18.15 uur had ik drie  centimer ontsluiting en om 19.59 uur is ze in 1 perswee geboren. Ze is een prachtige meid die het gelukkig erg goed doet!  Het was een heftige bevalling, zeker ook omdat ik de oerkracht  bij het persen echt  heb ervaren.  Haar zus Noortje en broer Guus vinden het heerlijk om te zorgen en te knuffelen!
    We zijn dolgelukkig allemaal!

Heel veel groetjes, Hanneke

#3984650 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van Maud. Jemig meid, 15 dagen overtijd, ze had het goed naar haar zin in je buik 😉
    We wensen jullie veel geluk en gezondheid toe.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3984651 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van Maud.  En wat een leuke naam!  (Zo zou onze zoon hebben geheten als het een meisje zou zijn geweest.)
    Je zal wel blij zijn dat ze er eindelijk is (dat ben je sowieso, maar 15 dagen overtijd…)

Groetjes Elise

#3984652 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Maud.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct