Hallo allemaal!
Op vrijdag 28 september ben ik bevallen van onze prachtige dochter Maaike. Het was niet makkelijk: op donderdag had ze in het vruchtwater gepoept en moesten we 's avonds naar het ziekenhuis (ik wilde thuis bevallen
).
In het ziekenhuis 's nacht de weeen opgevangen en toen had ik 's ochtend AL 0, 5 cm ontsluiting….dus dat schoot niet echt op. Aan de weeenopwekkers, maar ook dat duurde veel te lang. Om 1 uur 's middags had ik toen 1-2 cm. De gynaecoloog besloot op de weeenopwekkers op vol te zetten en me een ruggeprik te geven. 's Avonds om 9 uur bleef de ontsluiting alsnog steken op 9 cm en voelde de gynaecoloog dat onze kleine schat toch wel erg groot zou zijn en dus niet paste!!
Uiteindelijk is Maaike om 21.47 uur op vrijdag 28 september geboren via een keizersnede en bllek dus ook maar liefst 56 cm lang te zijn en 4685 gram te wegen!! OEPS!!! Dat had dus niemand verwacht!!
Maandag zijn we lekker naar huis gegaan en ze doet het prima! Mij valt de operatie ook niet tegen, ik ben redelijk mobiel en heb niet heel veel pijn!
Zo, jullie weer op de hoogte!
Groetjes,
NathalieMS