Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225611 Ff Klagen

• Auteur

Hallo meiden

Zoals velen van jullie wel weten zit ik midden in de scheiding.
    Nu wordt ik van de hele situatie erg moe hij verdraaid echt alles van wat hij doet geeft hij mij de schuld van
    even een paar voorbeelden:
    – Ik heb een nieuwe vriend maar hij heeft een nieuwe vriendin en ik helemaal geen vriend
    – ik hou hem weg bij zijn dochter ( hij kijkt er niet naar om en moet hem alsware verplichten om naar haar te kijken)
    Kortom alles wordt verdraaid en ook al heb je bewijzen dan nog klopt het niet.
    Ik wordt er erg moe van en kan er bijna niet meer tegen.
    Nu verwacht hij dat ik met zijn kinderen zaterdag naar de mc donalds ga ook de jongste (4 weken jong) zodat hij de oudste daar kan ophalen en de jongste kan zien?
    Begrijp mij niet verkeerd maar een kleine die zo jong is neem je niet mee naar de mac althans ik niet.
    Nu moet ik oppas hebben voor de juongste zodat ik de oudste daar heen kan brengen en hij hem daar kan ophalen.
    Ook mijn advocaat zegt dat hij niet al te slim bezig is maar goed daar zou hij later wel achter komen

Sorry dat het echt geklaag is maar moest het ff kwijt

Groetjes chantal quinten en lorena

#3984668 Quote

He meis wat een rotsituatie zeg!!

Waarom zou je inderdaad met zon kleintje naar de mac gaan kan hij je oudste niet bij je thuis komen halen?

#3984669 Quote

hoi lizzie

dat wil hij niet omdat hij niet voor zichzelf in kan staan
    Maar hij weet ook dat als hij wat doet er een aangifte wordt gedaan en hij er niet met een sisser af komt nu.
    Ook werkt het in zijn nadeel.

#3984670 Quote

Hoi,

Wat een rotsituatie zeg! Mcdonald is toch ook geen afspreekplek. Ik zou denken hij wil je kindje ophalen, dan moet hij maar wat regelen. Dan neemt hij iemand mee als hij komt kan die persoon hem rustig houden. Of misschien kunnen jullie bij een kennis/vriendin afspreken. Maar dat kun je toch ook niet eeuwig volhouden.
    Hopelijk komt er snel een betere oplossing. Leg wel alles goed vast, je weet nooit of je het nog nodig hebt.

groetjes,

#3984671 Quote

Jeetje, wat een verhaal zeg. Nu vraag ik mij af, is hij ook bij de bevalling geweest? Misschien heb je dat al eens op het forum verteld, maar niet dat ik weet. Wat een rotsituatie voor jou, net nu je een kleine hebt. Je zou moeten genieten van deze tijd i.p.v. zulke dingen mee te maken. Wat een *** als ie wil afspreken bij de Mac omdat als hij de oudste bij jou thuis afhaalt niet voor zichzelf instaat. Heeft hij losse handjes dan? (niet dat je dat moet vertellen hoor) Ik kan er gewoon niet bij, en dan vooral dat hij dingen verdraait. Hé heel veel sterkte en succes bij alles. Hopelijk krijg je veel steun van je familie e.d.

Groetjes Trienke
    mama van Jelmer en Eline

#3984672 Quote

Wat rot   voor je zeg. Ik vind ook dat hij maar wat anders moet regelen, als hij de kinderen wil zien moet hij maar kijken dat hij er komt. Jij hebt net een baby gehad. Op zich zou ik trouwens wel met de baby naar de Mac gaan, ik zie daar het probleem niet van. Maar in deze situatie zou ik er ook niet verlegen om zitten om het te   doen.

#3984673 Quote

hallo

Hij is niet bij de bevalling geweest en toen ik hem netjes belde om te zeggen dat zijn dochter geboren was is hij niet even langs gekomen om haar te zien.
    Lorena neem ik niet mee naar de mac ook omdat mijn advocaat het heeft gezegt.
    Het is alleen as zaterdag maar volgende week kan hij quinten ophalen hier voor de poort
    Mijn bevallings verhaal is niet zo'n pretje om het even kort te zeggen ik mag blij zijn dat lorena nog leeft maar dat komt omdat ze met de vacuumpomp gehaald is de navelstreng zat erg strak om haar keel heen en ze had ademnood.
    Een week na de geboorte vond ik haar levenloos in de box ze had geen reactie meer en was ook erg grauw en koud door haar te laten schrikken is ze er gelukkig nog en als je dan ook nog een ex hebt die het niet makkelijk maakt dan wordt je er helemaal niet blij van en dat is ook merendeels de reden dat lorena niet mee mag en ook hij heeft het aangegeven dat hij momenteel alleen quinten wil zien vandaar.
    Ik zeg met oprecht dat ik er helemaal beroerd van wordt maar wel als een leeuwin vecht voor de kinderen ook nadat hij mij voor twee weken heeft bedreigd waar bijde kinderen bij waren ik had lorena op de arm en quinten kwam hij terug brengen met zijn nieuwe vriendin die ook nog met een lach vroeg of zij even binnen mocht komen(zij heeft niet bepaald gezellig tegen mij gedaan de laatste tijd tegen mij ze was een gezamelijke  vriendin van ons)
    Dus nee het is geen leukle situatie en al helemaal niet in deze tijd.

Groetjes

Hij kan wel erg kwaat worden en dingen kapot maken maar hij weet ook als hij mij slaat hij een tik terug krijgt

#3984674 Quote

wat een situatie zeg. Als ik het zo hoor kun je die man beter kwijt dan rijk zijn, je hoeft er niet rouwig om te zijn dat jullie uit elkaar zijn. Maar schandalig hoe hij je behandeld en hoe hij tegen Lorena doet. Ik zou dat trouwens niet lang aankijken dat hij alleen Quinten ophaalt en niet geinteresseerd is in haar. Mijn ex doet hetzelfde, maar die zit dan ver weg. Stuurt wel een kado voor Max zijn verjaardag, maar niks voor Vienna haar geboorte. Heb ik hem gelijk gezegd (gemaild want hij neemt de telefoon niet op) of allebei, of geen van beide. Jouw situatie is natuurlijk anders omdat hij hier is, maar jou dochter hoeft zich straks echt niet de mindere te   voelen omdat haar broer wel gehaald word en zij niet. En je zoon hoeft zich ook niet te gaan afvragen waarom hij wel en zij niet. Ik vind het echt schandalig. Wens je veel sterkte!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct