Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225616 Moeite Met De Wc

• Auteur

Hoi meiden.

Ik vraag me af of er nog meer dames zijn die dit herkennen, wat kan het zijn??

Ik heb sinds 2 dagen enorme moeite met plassen, de helft van de tijd komt er ook niks en ik moet proberen me zovel mogelijk te ontspannen om wat te laten komen. Van de week zelfs een katheter gehad omdat ik zulke enorme steken had en niet kon plassen.
    Help! bij de huisarts schiet het ook al niet op, die dacht duidelijk blaasontsteking maar de uitslagen zijn   negatief en dat is het dus niet. Nou kan ik morgen pas weer terecht voor een afspraak! Zit vol vandaag, ja ik ook……..! Maar goed ik denk misschien herkent iemand dit????

liefs Marian

#3984700 Quote

hallo

Ik herken wel wat in jou verhaal maar moet er bij zeggen dat ik ook gehecht ben en daardoor niet heel erg goed naar de wc durfde vanwege die pijn die ik dan zou krijgen.
    Ik heb daar toen een oplossing voor gevonden door onder de douche een plas te doen het is niet erg fris  maar het werte wel want zo was die pijn wel erg minder geworden.
    Ook zit ik meer naar voren om te plassen zodat de urine er niet tussen door gaat lopen maar direct naar beneden ook dit werkt wel bij mij.
    Misschien iets om uit te proberen?

Sterkte ermee
    groetjes

#3984701 Quote

Hallo

Ik ben ook gehecht maar daar heeft het verder niks mee te maken. Het is meer dat ik de aandrang wel heb en je voelt het komen maar uiteindelijk komt het niet echt zal ik maar zeggen. klinkt misschien een beetje raar maar zo voelt het. Heb verder alleen de eerste avond wat pijn van de hechtingen gehad maar daarna niet meer eigenlijk. Nu is alleen ontlasting nog wat pijnlijk ook.

Marian

#3984702 Quote

Hoi!

Hier had ik de eerste dagen ook last van. Heb je al geprobeerd om de kraan zachtjes open te zetten? Het geluid van water stimuleerd ook, bij mij hielp het. Succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct