Nee, ze blijft donkerroze zeg maar. Yasmine is wel wat gekleurder dan haar grote zus. Want Aylin heeft m'n Oud-Hollandsche kaaswitte huid geerfd hahahaha. Maar heeft weer de bruine ogen van haar papa. Yasmine heeft een licht olijfkleurtje (denken we), m'n man is ook niet erg donker, een beetje "gerookt" zeg maar hahahaha. Maar ze heeft weer mijn blauwe ogen. Hopelijk blijven ze blauw, kan nog veranderen natuurlijk.
Wat je misschien over een paar weken wel kan gaan zien is een blauwe plek op haar billetjes. Niets om je over zorgen te maken, maar dit komt vaak voor bij kindjes van Aziatische, Negroide en Mediterrane afkomst.
Aylin had dit ook, ging vanzelf weer weg, ben effe kwijt hoe ze dit noemen (mongloide plek ofzo, klinkt erger dan het is haha) maar dit is dus normaal.
Bij Aylin dacht ik dat ik haar te hard had vastgepakt, maar gelukkig wist de wijkvpk hier vanaf.
Groetjes Miriam, mama van Aylin en Yasmine.
P.S.: Ik voeg je toe aan m'n Hyve, is misschien wel leuk omdat we allebei een "niet kaaskop" als man/vriend hebben hahahaha. Je begrijpt wel wat ik bedoel ![]()