Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225620 Nanny Care

• Auteur

Wij hebben een Nannycare aan het bedje van Marissa bevestigd. Nu waren zowel de kraamhulp als de verloskundige hier heel erg verbaasd over, zij zeiden beide dat ze nog nooit een gezin hadden gezien die de Nannycare gebruikte. Ik ben benieuwd of dit echt zo uniek is. Zijn er hier nog meer moeders die hem gebruiken?

Linda
    moeder van Marissa, 3 weken

#3984729 Quote

nee ik gebruik hem niet maar ik heb ook geen flauw idee wat het is.
    waar gebruikje dat voor??

gr
    patricia

#3984730 Quote

?

#3984731 Quote

Wij gebruiken hem ook niet.Dat is toch zon matje wat de ademhaling in de gaten houd en alarm geeft als er iets niet goed is?

#3984732 Quote

Wij gebruiken de angelcare onder het matrasje van Marloes. Vanmorgen is voor het eerst   t consultatiebureau langs geweest en die had er alleen van gehoord bij prematuurtjes, maar ook nog nooit in de thuis situatie gezien. In onze omgeving ken ik meerdere jonge gezinnen die een nanny of angelcare hebben.
    Tis gewoon nog niet zo bekend, maar ik vind het een heerlijk geruststellend idee!!
    Ik kan al niet meer zonder! vertrouw er erg op
    Laat ons maar koplopers of overbezorgd zijn, over een paar jaar gebruikt bijna heel nederland die dingen, dat  denk ik echt
    xxx

#3984733 Quote

Wij hebben hem ook puur voor onze eigen gemoedsrust. Nu kunnen we tenminste rustig slapen. Ik denk inderdaad dat het voor een hoop mensen een uitkomst zou zijn.

#3984734 Quote

Kan me voorstellen dat je er lekkerder door slaapt en het is niet voor niets geproduceerd dus lekker gebruik van maken zou ik zeggen!

Wij hebben een camera boven het bedje van dean liggen zo hoef ik niet meer door de deur te checken of ie goed ligt vind het ook een fijn idee dat ik zo effe kan checken ENNEH; beter kanaal als RTL4 hoor kan er uren naar kijken 😛

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct