quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-10-2007 13:44:40'));
Ik ben het in deze toch eens met Petra, een baby kun je nog niet verwennen. Ze huilen eigenlijk nooit zomaar. Het consultatieburo had tegen ons gezegd dat we haar gewoon 20 minuten moeten laten huilen, en als ze tussendoor even stil is gaan de 20 minuten opnieuw in. We hebben dat geprobeerd, maar ik word er helemaal eng van. Ik heb haar dan ook gewoon gepakt. Eigenlijk altijd is er gewoon iets, we hebben nu de fiep ontdekt en dat gaat heel erg goed. Ze is nu veel rustiger.
En Marissa mag echt niet op haar zij liggen 's nachts. Als ze namelijk bij ons op de borst slaapt 's avonds heeft ze nu al een paar keer doorgerold naar haar buik en dat mag 's nachts natuurlijk niet gebeuren. Ze moet dus gewoon op haar rug, maar ze draait wel zelf haar hoofd helemaal naar de zijkant waardoor haar lijfje toch een beetje mee draait.
succes allemaal
x
Linda moeder van Marissa, 3 weken
Je hebt speciale kussens by the way voor de babies die graag op de zij liggen, die van ons kan zich terugdraaien van buik naar rugligging maar snachts als ie slaapt vind ik dat ook eng idee, ideaal die kussens.
Je zegt zelf al dat je het meer voor je eigen gemak doet (het oppakken terwijl ze huilt) omdat je er eng van word nu moet ik zeggen dat ik al de huiltjes herken en eigenlijk al precies het krampje huiltje, ik ben moe huiltje e.d. goed kan onderscheiden dat maakt het al wat makkelijker, als dean te moe is huilt is ook weleens maar het is slecht om ze in slaap te laten vallen in je armen en dan bv pas terug te leggen omdat ze snachts weer kunnen schrikken omdat ze opeens ergens anders liggen (en natuurlijk zonder jou) NU zal je hier nog niet zo'n last van hebben maar de tijd dat dat wel komt is nooit heel ver weg en dan moet je alles weer aanpassen hierop.
Ik laat Dean ook niet slapen bij mij, tuurlijk knuffelen maar dan wel wakker, ook niet in de box, slapen doe je in bed en dat kan je al leren vanaf dag 1, strak inpakken betekend slapen en los ergens liggen betekend wakker, dat hebben ze echt wel vrij snel door. Babies zijn slimmer dan wij denken 🙂