Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225625 Hoeveel En Vaak Huilen Jullie Babyaposs

• Auteur

Hoi hoi

Hoe vaak en hoelang huilen jullie baby's?

#3984759 Quote

hoi

Fleur huilt alleen als ze honger heeft, als ik haar dus aanleg is het over.

x Petra

#3984760 Quote

o ja ze huilt soms ook met het luier verschonen, vooral als mijn man dat doet. Die doet er te lang over….

#3984761 Quote
    quote: PuurGenieten reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2007 19:58:27'));

o ja ze huilt soms ook met het luier verschonen, vooral als mijn man dat doet. Die doet er te lang over….

haha herkenbaar maar dat was alleen in week 1 nu is mijn vent net zo snel alleen aankleden ligt aan het pakkie een broek met t shirt gaat zo aan maar iets anders kan soms even duren..

Die van ons huilt uurtje per dag ongeveer meestal tussen 20-22 uur niet hard maar gewoon beetje jengelen, als er echt iets is zoals volle luier dan hoor je dat meteen, honger is bij ons niet zo'n probleem want hij krijgt op vaste tijden en daar doet ie het mee, inprincipe kan hij dan geen honger hebben of het moet bijna tijd zijn.

#3984762 Quote

Noah huilt las ze honger heeft,spuugt of moe is maar verder niet.Als ze huilt en moe is leg ik haar weg en dan huilt ze soms een minuut of 10 voor ze slaapt.(niet echt hard huilen meer zeuren)

Basendien huilt die van jou veel dan??

#3984763 Quote

Aron huilt als hij honger heeft (maar dat is dus gelijk over als ik hem aanleg)
    Als inderdaad het luier verschonen te lang duurt en als hij uit bad komt, zo he dan kan hij gillen.
    Hij huilde in het begin veel omdat hij buikkrampen had. na ongeveer een week stelde de kraamhulp voor om een speentje te gebruiken en dat hielp gelijk, van het sabelen word hij zo ontspannen dat de poepjes eruit vliegen . Eigenlijk mocht ze dit niet voorstellen omdat ik bv geef en hun bij 1 of andere bv-organisatie aangesloten zijn maar ik ben blij dat ze het toch gedaan heeft

gr,

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct